V O2 ITS chceme posílit náš skvělý tým Workplace, který se stará o pracovní stanice všech lidí v O2. Těm pomáháme, aby jim firemní technika skvěle sloužila a nemuseli se s ní rozčilovat.
Na prvním místě je vždy konkrétní uživatel a my se maximálně snažíme pro něj zvolit to nejlepší řešení. Stavíme na týmové zkušenosti a rádi se o ni podělíme právě s Vámi!
Vaše budoucí práce:
• Komplexní IT podpora uživatelů
• Řešení uživatelských požadavků, incidentů, problémů v oblasti koncových stanic
• Koordinace řešení zvoleného postupu s IT techniky na straně našeho dodavatele
• Kontrola kvality služeb lokální podpory poskytované dodavatelem
• Poskytování VIP podpory
• Práce v systému pro správu požadavků
• Pravidelná obnova techniky koncových uživatelů
• Evidenci koncových zařízení v příslušných systémech
• Odpovědnost za provoz svěřených systémů a aplikací
• Údržba a aktualizace stávající dokumentace a provozních procedur
• Zajišťování reportingu dodávaných služeb a aplikací včetně přípravy podkladů pro vyhodnocení služeb dodavatele služeb Workplace
• Aktivní komunikace s uživateli a s dodavateli
Co u Vás hledáme:
• Znalost a zájem o uživatelský hardware (notebooky, PC, LCD, tiskárny, …)
• Přehled o aktuálních HW standardech a znalosti HW komponent
• Znalost: Windows 10/11, MS Office 365 a nástrojů pro vzdálenou správu
• Schopnost vyhledávat informace v Active Directory
• Schopnost pracovat samostatně a sdílet zkušenosti v týmu
• Odpovědnost, pečlivost, schopnost učit se, flexibilita
• Komunikační schopnosti při jednání s interními zákazníky a dodavateli
Výhodou:
• Zkušenosti se zařízením od společnosti Apple (MacBook, iPad, iWatch, …)
• Znalost virtualizačních platforem desktopů
• Anglický jazyk
• Praxe na obdobné pozici