Do našeho šesti členného týmu administrátorů hledáme nového člena, který nám pomůže s provozem aplikací a výzvami spjatými s budoucím přechodem k nejmodernějším cloudovým technologiím v prostředí Oracle Cloud (Exadata) anebo Microsoft Azure (AKS).
V týmu provozujeme aplikace pro zákaznickou podporu (CRM) pro zákazníky O2 s předplacenými kartami. Dále sem spadají také aplikace pro naše virtuální operátory (ČEZ mobil, Tesco Mobile, BLESKmobil, atd.)
Po zaškolení je na pozici pohotovostní režim 24x7 (cca 1 týden měsíčně on call).
Tvoje budoucí práce:
- starání se o chod aplikací (CRM, splikace pro virtuální operátory ČEZ mobil, Tesco Mobile, BLESK mobil atd.)
- řešení požadavků a nahlášených chyb od zákazníků a kolegů z jiných oddělení
- instalování, updatování aplikace a udržování v chodu
U nás můžeš získat zkušenosti s:
- telekomunikačním provozem a jeho fungováním
- správou CRM portálů
- provozováním billingu
- podporou virtuálních operátorů 24x7
Co u tebe hledáme:
- znalost Unixu/Linuxu a práce s příkazovou řádkou
- práce s SQL a PL/SQ
- základní orientace v TCP/IP
- angličtinu na úrovni porozumění technické dokumentace