Asistent/ka obchodního týmu

Praha
Hledáme důležitou součást úspěšného obchodního týmu v Praze, která má zkušenosti s komunikaci po telefonu. Zajímá nás člověk, který má výborné komunikační a organizační schopnosti, které využije v rámci podpory našich obchodníků.

Co Vás u nás čeká?

Budete aktivně navolávat schůzky obchodním zástupcům pro firemní zákazníky, pracovat s databázi stávajících i nových zákazníků v našem regionu. Vašim úkolem bude plánovat a koordinovat pracovní kalendáře a tras jednotlivých obchodníků tak, aby to bylo co nejefektivnější. Budete vyhodnocovat provedené telefonáty a následně toto vyhodnocení zaznamenávat do interního systému a dělat pravidelný reporting. Vaší velkou výhodou je zkušenost z call centra. Oceníme vaši schopnost individuální práce, improvizace a rychlé reakce. Určitě je dobré mít základní znalost práce na PC.

Co pro Vás máme?

Velmi zajímavé a motivující finanční ohodnocení skládající se z fixní části a z bonusové složky
Flexibilní pracovní doba
Smlouvu na HPP na dobu určitou s možností prodloužení
Podpora ze strany seniorního manažera a možnost sdílet své zkušenosti s kolegy v týmu.
Je jedno, zda máte technické, ekonomické nebo humanitní zaměření. O2 je rozmanité a stejně tak i možnosti uplatnění. Budete se potkávat s lidmi z různých oborů, kteří jsou opravdovými profesionály, rádi pomohou a otevřou vám nové obzory. Důležitý je selský rozum, ochota přinášet řešení a posouvat věci dál.
Magdaléna
Magdaléna
Business Development
Práca v O2 ma baví najmä vďaka ľuďom, s ktorými spoločne hľadáme cestu ako čo najlepšie vyhovieť potrebám naších zákazníkov.
Katarína
Katarína
Key Account Management
O2 doporučuji každému, kdo se chce profesně rozvíjet a naučit se jak funguje korporátní organizace. Je to další úroveň vzdělání. Získané znalosti a zkušenosti jsou pak cenné po osobní i profesní stránce.
Karel
Karel
Key Account Management
Sdílet pozici
O2 na Instagramu

Podívejte se. #O2 Žije

Poslat nabídku na e-mail

Chcete vědět, co je u nás nového?