V záři reflektorů z tebe uděláme kolegu, který bude reprezentovat O2 prostřednictvím videohovorů.
- Budeš hlavní hvězdou našeho zákaznického centra.
- Nemusíš být profík, stačí nadšení a kuráž.
- Místo Oscara na Tebe čekají neomezené provize.
Pracujeme na tom, aby naše zákaznické centrum odráželo budoucnost a snažíme se držet krok s moderními trendy.
V O2 nikoho nebrzdíme. Když se budeš chtít kariérně posunout třeba na pozici teamleadera nebo trenéra, jsme tady pro tebe.
Výplata nejpozději 10. den v měsíci je samozřejmostí.
První měsíc si odneseš:
- fixní základ 23 000 Kč
- náborový bonus 11 000 Kč
- ocenění manažera až 8 000 Kč
- příspěvek na stravné
Celkem tedy 36 000 Kč - 44 000 Kč a další měsíce to bude jen a jen lepší. Průměrný plat našich konzultantů je 40 000 Kč, ti nejlepší z nás dosahují i šestimístných částek, a to už je pořádná motivace.
Směny: ranní (8 - 16:30h.), pozdní ranní (9 - 17:30h.), odpolední (10:30 - 19h.)
A co vlastně děláme?
- Komunikujeme s našimi zákazníky pomocí chatu, ale převážně formou videohovorů, které jsou v poslední době velmi oblíbené.
- Radíme, pomáháme a prodáváme naše služby.
Bez čeho se neobejdeš?
- Máš hbité prsty a gramatika ti není cizí.
- Jsi soutěživý typ a chuť vítězství tě motivuje.
- Razíš heslo "líná huba, holé neštěstí", protože komunikace je základ.