Obchodní práce v O2 neznamená jen prodej SIM karet a tarifů.
Hledáme zkušené obchodníky se znalostí nabídky a prodeje IT produktů a s tím spojených služeb v segmentu Veřejné správy a samosprávy. Hledáme ty, kteří umí naslouchat, nabídnout vhodné řešení a pomohou tak zákazníkům rozvíjet jejich potřeby.
Jsme dlouhodobý a na trhu Veřejné správy etablovaný IT poskytovatel služeb pro zajištění chodu klíčových agend státu.
Vaše budoucí práce:
- klíčová role při vytváření image O2 v segmentu trhu zaměřeném na státní správu a samosprávu,
- prodej IT zákaznických řešení složených z produktů a služeb portfolia O2,
- koordinace obchodních aktivit v rámci dodavatelských struktur v IT projektech,
- podpora při řízení vztahů mezi koncovým zákazníkem, O2 a dodavateli,
- zjišťování potřeb zákazníků prostřednictvím pravidelných osobních návštěv ve spolupráci s primárním obchodním zástupcem O2,
- systematická analýza těchto potřeb a aktivní podíl na jejich uspokojování,
- iniciace, řízení a realizace IT projektů,
- tvorba a udržování dobrých vztahů s kontaktními a klíčovými osobami zákazníka,
- vyjednávání profitabilních a konkurenceschopných obchodních podmínek,
- analýza finančních ukazatelů u svěřených zákazníků a projektů, návrhy kroků, které povedou ke zvyšování prodejů,
- monitorování konkurenčních aktivit u klientů.
Co u Vás hledáme:
- min. SŠ vzdělání s maturitou,
- praxe v oblasti obchodu v IT segmentu s firemní klientelou nebo veřejnou správou min. 5 let (oblast ICT),
- praxe v oblasti prodeje pro státní správu nebo samosprávu,
- praktická znalost zákona o veřejných zakázkách,
- znalost IT produktů a služeb v oblasti infrastrukturní a aplikační vrstvy,
- znalost v oblasti výrobců a dodavatelů IT technologií,
- znalost prodeje IT služeb prostřednictvím formy (IaaS, Paas, SaaS),
- zkušenost s řešením IT projektu,
- dobrou úroveň obchodních dovedností: vedení obchodního rozhovoru a prezentací u náročného zákazníka, vyjednávání profitabilních podmínek, řízení svěřeného portfolia, vytváření a řízení, dlouhodobých vztahů se zákazníky,
- dobrou úroveň sociálních dovedností: komunikativnost, reprezentativní vystupování, přátelský přístup, schopnost týmové spolupráce,
- schopnost rychlé orientace ve firemních postupech, systémech a produktech, procesech zákazníků a business managementu,
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office),
- řidičský průkaz sk. B, ochota cestovat,
- chuť na sobě pracovat, schopnost hodnotit sám sebe a dále se rozvíjet,
- zájem reprezentovat značku a hodnoty naší společnosti.