Chcete být součástí týmu, který zlepšuje zákaznickou zkušenost? Hledáme specialistu, který bude optimalizovat zákaznické cesty a přinášet inovace v oblasti finančních služeb v O2. Naším cílem je zjednodušovat procesy, zlepšovat nově vyvíjené aplikace a nástroje a neustále přicházet s něčím novým.
Vaše budoucí práce:
- Mapování a analýza zákaznických cest v platebních procesech a identifikace možností jejich zlepšení.
- Spolupráce na vývoji nové aplikace, návrh a implementace funkcí, které zefektivní a zjednoduší služby pro naše zákazníky.
- Podíl na tvorbě a realizaci Go To Market strategií, včetně komunikace s cílovými skupinami a prodejními kanály.
- Budete mít přístup k velkému množství dat, která vás inspirují k novým nápadům.
- Aktivní účast na různorodých projektech v oblasti finančních služeb a spolupráce s týmem na rozvoji Fintech řešení.
- Určitě budete sledovat trendy a novinky, chceme vědět, jak to funguje jinde.
- Stanete se inovátorem, odborníkem na zákaznické cesty a procesy, a také vyjednavačem a realizátorem změn.
Co u Vás hledáme:
- Zkušenosti s mapováním a optimalizací zákaznických cest.
- Schopnost navrhovat a realizovat Go To Market strategie a efektivně komunikovat s prodejními kanály.
- Analytické myšlení, samostatnost a proaktivitu.
- Zkušenosti s produktovým nebo procesním managementem a chuť přicházet s novými nápady.
- Schopnost porozumět strategickým prioritám a navrhovat inovativní řešení.
- Schopnost pracovat s daty, protože díky nim se lépe rozhodujeme a dokážeme přesvědčit ostatní.
- Umění prosadit a obhájit své nápady a komunikovat napříč firmou.
Výhodou:
- Znalosti z oblasti financí nebo spotřebitelského financování.