Hledáme Customer Journey Specialistu, který se připojí k týmu Unity v rámci O2 a bude se aktivně podílet na tvorbě benefitního světa skupiny PPF, který právě vzniká. V této roli budete klíčovou oporou pro stávající členy týmu, s možností přinášet nové nápady a pomáhat Unity se dále rozvíjet. Vaším úkolem bude analyzovat a optimalizovat zákaznickou cestu a zlepšovat každý kontakt zákazníků s našimi službami. Společně tak budeme budovat svět benefitů, který zvyšuje spokojenost našich zákazníků.
Vaše budoucí práce:
- podpora týmu, zadání podkladů pro reporty a orientace ve stávajících reportech, evidence požadavků
- pravidelná komunikace, koordinace, kontrola to-do a hlídání termínů dílčích dodávek
- zodpovědnost za evidenci, kontrolu a předávání podkladů
- ověřování a vyhodnocování průběhu a výsledků kampaní a plnění KPI´s
- příprava dalších podkladů v Excelu či PowerPointu dle zadání týmu
Co u Vás hledáme:
- orientaci v MS Office, zejména v Teams, Excelu a PowerPointu
- time management, schopnost ohlídat všechny termíny, samostatnost a zodpovědnost
- selský rozum, strukturované a analytické myšlení
- reprezentativní vystupování, komunikativnost a tah na branku
- schopnost týmové spolupráce, preciznost, spolehlivost a důslednou kontrolu
- smysl pro detail a pořádek, pečlivost a schopnost dotahování úkolů do zdárného konce
- výhodou pro tebe bude znalost fungování v agilním prostředí