Chceš být součástí nových projektů od začátku do konce? Jsi takový Sheldon mezi datovými analytiky? Práce s daty ti tedy není cizí a máš hlavu plnou nápadů? Víš, co je automatizace? Pak čti rozhodně dál.
Do našeho Marketing Automation týmu hledáme datového analytika, který bude posouvat digitální a marketingovou strategii o level výš. Na začátku projektu zanalyzuješ dopady, potom pomůžeš navrhnout řešení, následně vše rovnou vyvineš a otestuješ. A po nasazení budeš sledovat, jak všechno funguje a navrhovat další vylepšení.
Hledáme technického člověka, který se nezalekne při pohledu na datový flowchart, zná alespoň základy programování a zároveň chce dělat věci, které dávají businessový smysl. A neboj, nebudeš na to sám/a. V týmu máme nejrůznější skilly, které se vzájemně doplňují, zároveň si pravidelně předáváme knowhow a vzděláváme se v oblastí trendů, ať jsme pořád technologický leader. Není nám ale cizí ani večerní posezení u skleničky něčeho dobrého, výlety po krásách naší planety, nebo sportovní aktivity. S námi se tedy rozhodně nudit nebudeš.
Co tě čeká a nemine:
- každý den se ocitneš v Bloomreach Engagement (Exponea), Adobe Analytics, Power BI, Jira a Asana
- budeš sdílet odpovědnost za technické integrace Exponea napříč celou firmou (od nápadu až po finální realizaci)
- budeš komunikovat s týmy zabývajícími se implementací jednotlivých projektů a budeš analyzovat dopady na Exponeu
- ke stávajícím i novým integracím a procesům si vytvoříš dokumentaci (např. CRM, Omnichannel solution, backend for frontend, mobile app integration)
- přineseš nové nápady na zlepšení customer journey
- automatizovat marketingové procesy pomocí AI-driven modelů
- občas nastavíš, spustíš a optimalizuješ automatizované marketingové kampaně
Co by měl obsahovat tvůj skill set:
- znáš principy datových integrací, jejich analýzy, vývoje, testování a dokumentaci
- nejsou ti cizí programovací jazyky (např. JS, SQL, Python) a způsoby přenášení dat real-time a batch
- udržuješ si přehled v digital businessu a online marketingu
- velkou výhodou je znalost telco segmentu
- tvůj onboarding urychlí, pokud umíš pracovat s Exponeu nebo podobným nástrojem
Pokud ještě nemáš tolik zkušeností, ale datově integrační oblast v online marketingu tě zajímá a zároveň ti nechybí drive učit se nové věci, tak se nám klidně ozvi a zkusíme něco vymyslet.