Datový specialista (m/ž)

Praha
Do týmu Plánování a řízení provozu call center hledáme novou posilu plnou nápadů a energie.

Jsme tým, který se primárně stará o chod call center jak po technické stránce tak po stránce predikování provozu, kapacit a jejich plánování. Vystihuje nás rozvoj technologie a v neposlední řadě také digitalizace a automatizace zákaznických interakcí.

Vaší primární náplní bude práce se systémy:

Voicebot

  • Rozvoj Voicebot technologie v rámci technologie call center (implementace, integrace, reporting...)
  • Hledání efektivních příležitostí pro využití této technologie v rámci zákaznických interakcí
  • Koordinace aktivit "maticového týmu" při hledání a tvorbě nových příležitostí pro digitalizaci interakcí
  • Práce s flow designerem (IBM Watson) při vytváření automatizovaných hlasových scénářů a následně jejich vyhodnocování a další rozvoj
  • Spolupráce s dodavateli a kolegy při implementaci do současných technologií (IVR, Routing, ReDat, Chatbot...)

    ReDat

  • Analýza hlasových přepisů
  • Sestavování dotazů pro automatickou kategorizaci hovorů na základě jejich obsahu
  • Rozvoj a částečná konfigurace nahrávacího systému
  • Spolupráce na řešení incidentů
  • Odpovědnost za řízení přístupů do systému a podpora uživatelů
  • Co u Vás hledáme:

  • Nadšení a otevřenou hlavu
  • Analytické myšlení a koordinační schopnosti
  • Samostatnost
  • Flexibilitu
  • Zkušenost s digitalizací/automatizací procesů/interakcí
  • MS Excel potřebujeme na pokročilé úrovni
  • Vaší výhodou bude zkušenost se zpracováváním dat v DB Access, Oracle a také práce se systémy ReDat a IBM Watson
  • Nejvíc mě baví to, že práce není jednotvárná. Každý den řeším spoustu různých požadavků. Je to totiž výzva vyřešit všechny požadavky tak, aby zákazníci odcházeli maximálně spokojení. I tak tu ale máme pozitivní a přátelskou atmosféru. Kdo chce navíc kariérně růst, dostane tady vždycky šanci ukázat, co umí.
    Jana
    Jana
    Retence
    V O2 jsem 26 let a práce mě stále velmi baví. Neustále mohu pracovat na něčem novém a nikdy se nenudím. Sám jsem začínal jako opravář telefonních budek. Přes mistra údržby nebo specialistu pro řešení reklamací jsem se dostal až na supervizora O2 Guru týmu. Kdo se chce prací bavit, nebojí se změn a výzev, bude se mu u nás líbit.
    Petr
    Petr
    O2 Guru tým

    Benefity pro tebe

    Zaměstnanecký tarif
    Zaměstnanecký tarif
    Už žádné hlídání útraty za data a volání.
    Až 7 200 Kč na nový telefon
    Až 7 200 Kč na nový telefon
    Každé 2 roky příspěvek na mobil dle vlastního výběru.
    18 000 Benefit bodů
    18 000 Benefit bodů
    Na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
    Body do O2 Knihovny
    Body do O2 Knihovny
    2 400 Kč ročně na e-knihy, audioknihy nebo e-magazíny.
    Multisport karta
    Multisport karta
    Možnost získat nadupanou vstupenku do wellness a fitka.
    5 týdnů dovolené
    5 týdnů dovolené
    Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
    Firemní stravování
    Firemní stravování
    Na stravenky v hodnotě 105 Kč O2 přispívá 65 Kč.
    Slevová Shell karta
    Slevová Shell karta
    Benzín nebo nafta? U Shellu za skvělou cenu.

    Jak to bude probíhat

    Přihlásíš se na pozici
    Přihlásíš se na pozici
    Seznámíme se po telefonu
    Seznámíme se po telefonu
    Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
    Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
    Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
    Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
    Zora Válová
    Zora Válová
    Sales, O2 Prodejna
    Sdílet pozici

    Volné pozice v O2 Zákaznickém centru

    Žádná pozice nezaujala? Napiš nám o sobě pár údajů a my se ozveme, jakmile budeme něco vhodného mít.
    O2 na Instagramu

    Podívejte se. #O2 Žije

    Poslat nabídku na e-mail

    Chcete vědět, co je u nás nového?