O2 CRM Services s.r.o. je dceřiná společnost 100% vlastněná společností O2 Czech Republik a.s., lídrem na českém telekomunikačním trhu.. Jako firma s tímto jménem vznikla teprve nedávno, ale ve skutečnosti ji tvoří tým s dlouholetou zkušeností v oblasti CRM, primárně pro svět telekomunikací. Firma se zabývá výlučně vývojem SW. Jejím úkolem je implementovat a rozvíjet systémy pro obsluhu zákazníků a návazné aplikace. Cílem je zajistit zvýšení podílu elektronických kanálů na interakci se zákazníkem, zlepšení zákaznické a uživatelské spokojenosti a zvýšení efektivity mateřské společnosti.
Před pěti lety byl v O2 úspěšně implementován nový CRM systém - Moje O2. Díky jednotnému front-endu pracuje ve stejném uživatelském rozhraní zákazník na svém zařízení, zaměstnanec ve značkové prodejně či operátor na call centru. Od té doby je tento klíčový systém rozvíjen právě týmem O2 CRM Services. Zajištění stability řešení a kontinuální rozvoj na základě potřeb zákazníka není ale jedinou náplní práce. Paralelně s tím sledujeme trendy IT, na jejichž základě definujeme novou micro-servisní architekturu a postupně rozjíždíme její implementaci. Zvyšujeme podíl aplikací běžících v cloudu. Ruku v ruce s technologickými změnami měníme i procesy SW vývoje a způsob práce v týmech obecně.
PROJEKTY:
- rozvoj stávajícího CRM řešení a vývoj nových funkcionalit
- postupná transformace produkčního CRM systému do nové architektury (přepis front-end vrstvy do React s využitím microservices na střední BSL/BFF vrstvě)
- využití moderních technologií - kromě výše zmíněných např. také cloud AKS (Azure Kubernetes Service), Docker, REST API
Spolupráce může probíhat buď on-site v našich kancelářích na Brumlovce nebo v módu částečného home office (60%).
Vaše budoucí práce:
- tvorba analytické dokumentace sloužící jako zadání pro vývojáře
- práce s UML a nástrojem Sparx EA, návrh API
- používání Jira, HP ALM, MS Office
- spolupráce s E2E architekty, business analytiky, testery a vývojáři
Co u Vás hledáme:
- prokazatelná zkušenost na pozici IT analýzy nutností
- samostatnost, důslednost, schopnost komunikovat o problémech a snaha najít systémové řešení
- technická znalost anglického jazyka (převážně písmem)
- zkušenosti v oboru Telco, CRM a návrhu API pro middleware vítány