Hledáš roli, kde spojíš strategický nadhled, organizační talent a hluboké technické znalosti v digitálním marketingu? Máš rád/a komplexní přehled o projektech a agilní doručování řešení? Znáš Exponeu (Bloomreach) nebo podobné CDP nástroje a chceš vést a definovat technickou vizi? Pokud ano, čti dál :-)
Do našeho týmu marketingové automatizace hledáme zkušeného technického/ou profesionála/ku, který/á se nezalekne datového flowchartu a zároveň chce strategicky koncipovat řešení s businessovým smyslem a efektivně koordinovat implementační týmy.
Tvoje budoucí práce:
- definovat a řídit technickou architekturu Exponey (Bloomreach Engagement) a koordinovat interní i externí týmy
- strategicky spravovat architekturu Exponey a rozvíjet integrační patterny (front-end i back-end)
- nést hlavní zodpovědnost za technické integrace Exponey napříč firmou – od návrhu po realizaci
- facilitovat projekty, zajišťovat soulad s architektonickou vizí a odstraňovat překážky v agilním duchu
- navrhovat a spravovat klíčovou dokumentaci k integracím a procesům (např. CRM, Omnichannel, mobilní app)
- přinášet a prosazovat nové strategické nápady pro zlepšení customer journey a efektivity
- vést technickou stránku automatizace marketingových procesů pomocí AI-driven modelů
- sice nebudeš dělat kampaně, ale díky businessovému porozumění budeš navrhovat optimální technická řešení
Co u tebe hledáme:
- prokazatelné zkušenosti s technickým vedením a strategickou implementací CDP nástrojů (ideálně Exponea/Bloomreach)
- hluboké pochopení a praxe s agilními metodikami (SCRUM/Kanban) a jejich aplikací při koordinaci týmů
- znalost principů datových integrací, ETL procesů, data pipelines a reportingu na architektonické úrovni
- schopnost navrhovat a řídit evoluci integračních patternů
- orientace v programovacích jazycích (JS, SQL, Python) a způsobech přenosu dat (real-time/batch) jako nástroj pro návrh řešení
- zkušenosti s relačními i nerelačními databázemi a jejich strategickým využitím
- základní znalost prostředí mobilních aplikací a jejich role v ekosystému
- strategický přehled v digital businessu a online marketingu
- vynikající komunikační, prezentační a organizační schopnosti, zkušenost s řízením stakeholderů a koordinací externích partnerů
- výhodou je znalost telco segmentu (případně banking nebo jiné digitální služby)
