Poradce/kyně pro zákaznické služby - péče (internet, TV,...)

Pardubice
Jsme oddělení Technické podpory. Žádné IT, jen tým nadšenců, které baví nové "věcičky". Umíme zapojit internet, rádi si pohrajeme s O2 TV (neznáte? Mrkněte na odkaz - https://www.o2.cz/osobni/televize), a celkem rychle vám pomůžeme s nastavením mobilu. Takže když zákazník potřebuje poradit s funkčností internetu, O2 TV, pevné linky nebo mobilního telefonu, volá právě k nám. Naším společný cílem je zákazníkům dobře a účinně poradit.

Co přesně děláme:

  • Telefonicky a online vyřizujeme dotazy zákazníků, kteří využívají pestrou škálu našich produktů.
  • Poskytujeme pomoc a řešení fungování služeb (např. nastavení set-top-boxu, mobilního telefonu, zpětné přehrávání a nahrávání pořadů u O2 TV apod.).
  • Zajišťujeme klientům informace k novinkám na trhu, a následně se staráme o zprovoznění v jejich zařízení. Super na tom je, že se i my stále dozvídáme něco nového a můžeme to s kolegy v pracovní době probírat :-)
  • Novinky, které klientům představujeme a pomáháme s jejich nastavením, si potřebujeme nejdříve na vlastní kůži vyzkoušet, proto se každý půlrok účastníme O2 Guru veletrhu. Následně dáváme zákazníkům tipy, které jim dokonale usnadní a zpříjemní užívání všech našich služeb.
  • Na začátku vás čeká školení, kde se naučíte vše, co je k práci u nás potřeba. Start tréninku je stanoven na 16.3.2020.
  • Do týmu bereme všechny, kteří mají:

  • Dobré komunikační schopnosti, vlídný přístup a chuť pomáhat.
  • Zájem a povědomí o fungování internetu, mobilních telefonech a celkově oblasti telekomunikací. Zbytek vás ochotně naučíme, není potřeba být odborník na slovo vzatý.
  • Schopnost dotahovat zákaznická řešení do konce (neodcházíme od rozdělané práce).
  • Ochota střídavě pracovat na ranní a odpolední směny - protože někdy je potřeba zákazníkovi poradit i v odpoledních hodinách. Klienti mají možnost nás kontaktovat 365 dní v roce, od 8:00 do 20:00 hodin.
  • Nejvíc mě baví to, že práce není jednotvárná. Každý den řeším spoustu různých požadavků. Je to totiž výzva vyřešit všechny požadavky tak, aby zákazníci odcházeli maximálně spokojení. I tak tu ale máme pozitivní a přátelskou atmosféru. Kdo chce navíc kariérně růst, dostane tady vždycky šanci ukázat, co umí.
    Jana
    Jana
    Retence
    V O2 jsem 26 let a práce mě stále velmi baví. Neustále mohu pracovat na něčem novém a nikdy se nenudím. Sám jsem začínal jako opravář telefonních budek. Přes mistra údržby nebo specialistu pro řešení reklamací jsem se dostal až na supervizora O2 Guru týmu. Kdo se chce prací bavit, nebojí se změn a výzev, bude se mu u nás líbit.
    Petr
    Petr
    O2 Guru tým

    Benefity pro tebe

    Zaměstnanecký tarif
    Zaměstnanecký tarif
    Už žádné hlídání útraty za data a volání.
    Až 7 200 Kč na nový telefon
    Až 7 200 Kč na nový telefon
    Každé 2 roky příspěvek na mobil dle vlastního výběru.
    18 000 Benefit bodů
    18 000 Benefit bodů
    Na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
    Body do O2 Knihovny
    Body do O2 Knihovny
    2 400 Kč ročně na e-knihy, audioknihy nebo e-magazíny.
    Multisport karta
    Multisport karta
    Možnost získat nadupanou vstupenku do wellness a fitka.
    5 týdnů dovolené
    5 týdnů dovolené
    Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
    Firemní stravování
    Firemní stravování
    Na stravenky v hodnotě 105 Kč O2 přispívá 65 Kč.
    Slevová Shell karta
    Slevová Shell karta
    Benzín nebo nafta? U Shellu za skvělou cenu.

    Jak to bude probíhat

    Přihlásíš se na pozici
    Přihlásíš se na pozici
    Seznámíme se po telefonu
    Seznámíme se po telefonu
    Lépe se poznáme na osobním setkání
    Lépe se poznáme na osobním setkání
    Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
    Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
    Kateřina Menc
    Kateřina Menc
    Sdílet pozici
    O2 na Instagramu

    Podívejte se. #O2 Žije

    Poslat nabídku na e-mail

    Chcete vědět, co je u nás nového?