O2 IT Services je součástí celé rodiny O2 a má na starost správu, vývoj i integraci interní a externích projektů.
V současné době hledáme do našeho týmu novou posilu na pozici Pracovníka zákaznické podpory. Tato pozice zahrnuje z jedné strany komunikaci se zákazníky, která probíhá především přes specializované systémy nebo email, případně telefonicky a ze strany druhé s programátorským týmem při řešení problémů a chyb nahlášených zákazníky.
Vaše budoucí práce:
- Příjem zákaznických incidentů a požadavků
- Prvotní analýza a doplnění incidentů a požadavků o informace ulehčujcí řešitelskému týmu řešení
- Přiřazení incidentů řešitelskému týmu, aktivní komunikace s kolegy
- Převzetí a ověření vyřešených incidentů a požadavků před jejich předáním zákazníkovi
- Dohled nad dodržováním termínů vyřešení plynoucích z uzavřených smluv s pomocí nástroje pro zadávání a evidenci požadavků
- Komunikace s pracovníky zákazníka probíhá především emailem případně telefonicky.
Co u Vás hledáme:
- Předchozí práce v oboru zákaznické péče výhodou, přesto vítáme i čerstvé absolventy.
- Pečlivost a schopnost učit se novým věcem
- Minimálně základy IT (s potenciálem růstu)
- Schopnost v čase pochopit procesy, které aplikace dodávané zákazníkům řeší
- Pokud se chcete před námi vytáhnout, stačí, pokud máte zkušenosti s vývojem software nebo jeho provozem