Moderní prostory, profesionální zaškolení, neomezené provize a skvělý tým. Nejen to, ale mnohem více ti můžeme v O2 nabídnout.
A o jakou práci vlastně jde?
Specialista/ka zákaznického centra je naše startovací pozice, se zákazníky si budeš povídat po telefonu, chatu, ale také pomocí videohovorů.
Pomáháme našim zákazníkům s řešením jejich potřeb a prodáváme tarify, internet, O2 TV a další služby, které O2 nabízí svým zákazníkům.
A pro koho je práce určená?
- Pro každého, kdo má chuť pracovat v týmu
- Pro každého, kdo se nebojí komunikace se zákazníky
- Pro každého, kdo si chce sám ovlivnit, jak vysokou výplatu si odnese
A co musíš umět?
- Počítač by pro tebe měl být dobrý přítel a gramatika ten nejlepší
- Nepotřebujeme vysokoškolský diplom ani IT vzdělání
- Je jedno, jestli je ti 18 nebo 50
- Důležitá je chuť pracovat, rozvíjet se a učit se něco nového
Co pro tebe máme my?
- Už žádné hlídání útraty za data a volání díky neomezenému zaměstnaneckému tarifu.
- Každé 3 roky příspěvek až 18 000 Kč na nový telefon.
- 18 000 benefit bodů na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
- Body do O2 Knihovny v roční hodnotě 2 400 Kč na e-knihy nebo audioknihy.
- Multisport kartu nejlepší vstupenku do wellness a fitka.
- 5 týdnů dovolené pro odpočinek.
- Příspěvek na stravné ve výši 110 Kč na den.
- Benzín nebo nafta u Shell za skvělou cenu díky slevové Shell kartě.