Volné pozice Problem management (m/ž) - O2 CRM Services

Problem management (m/ž) - O2 CRM Services

Praha
Plný úvazek

O2 CRM Services s.r.o. je dceřiná společnost 100% vlastněná společností O2 Czech Republik a.s., lídrem na českém telekomunikačním trhu. Jako firma s tímto jménem vznikla teprve nedávno, ale ve skutečnosti ji tvoří tým s dlouholetou zkušeností v oblasti CRM, primárně pro svět telekomunikací. Firma se zabývá výlučně vývojem SW. Jejím úkolem je implementovat a rozvíjet systémy pro obsluhu zákazníků a návazné aplikace. Cílem je zajistit zvýšení podílu elektronických kanálů na interakci se zákazníkem, zlepšení zákaznické a uživatelské spokojenosti a zvýšení efektivity mateřské společnosti.

Před čtyřmi lety byl v O2 úspěšně implementován nový CRM systém - Moje O2. Díky jednotnému front-endu pracuje ve stejném uživatelském rozhraní zákazník na svém zařízení, zaměstnanec ve značkové prodejně či operátor na call centru. Od té doby je tento klíčový systém rozvíjen právě týmem O2 CRM Services. Zajištění stability řešení a kontinuální rozvoj na základě potřeb zákazníka není ale jedinou náplní práce. Paralelně s tím sledujeme trendy IT, na jejichž základě definujeme spolu s mateřskou firmou novou micro-servisní architekturu a postupně rozjíždíme její implementaci. Zvyšujeme podíl aplikací běžících v cloudu. Přecházíme na nové technologie i na front-endu – React. Ruku v ruce s technologickými změnami měníme i procesy SW vývoje a způsob práce v týmech obecně.

PROJEKTY :

Naše firma zajišťuje rozvoj a podporu všech tři architektonických vrstev (front-end, business vrstva micro-services a back-end s core aplikační (business) logikou) jednak CRM systému Moje O2, ale také O2 e-shopu.

Koho hledáme?

Hledáme kolegu s analytickými a organizačními schopnostmi, který bude u našich dodávek koordinovat řešení defektů během systémových a integračních testů a řešení chyb registrovaných na produkčním prostředí. Budete v každodenním kontaktu s naším vývojovým i testovacím týmem, popř. s partnerem na straně zákazníka.

Spolupráce může probíhat buď on-site v našich kancelářích na Brumlovce nebo v módu částečného home office.

VAŠE BUDOUCÍ PRÁCE:

  • dohled nad průběhem řešení defektů z testů a produkce
  • prioritizace a správné přidělování s cílem splnit měřené ukazatele (SLA) – termíny, kvalita, …
  • koordinace při řešení komplexnějších defektů
  • komunikace mezi L3 úrovní podpory (= námi) a L2 úrovní podpory (= zákazníkem)
  • účast / vedení defect statusů v průběhu integračních / akceptačních testů a po nasazení do produkce
  • komunikace se zákazníkem v průběhu integračních a akceptačních testů (tzn. s change/project manažery a test managery za O2 nebo třetí strany)
  • spolupráce s analytiky, vývojáři, testery
  • sledování progresu interního testování (systémových testů) + reportování Delivery managerovi a Team leadrům
  • sledování a vyhodnocování měřených ukazatelů (SLA)
  • komunikace se zákazníkem ohledně měřených ukazatelů (prezentace a obhajoba výsledků)
  • základní znalosti SQL dotazů nebo práce s xml

CO U VÁS HLEDÁME:

  • zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
  • proaktivní přístup a schopnost komunikace s lidmi
  • analytické a koordinační schopnosti
  • připravenost učit se novým věcem a nechat se vtáhnout do aktivní pracovní atmosféry
  • znalost práce s MS Office

Výhodou

  • zkušenost s IT procesem problem managementu
  • všeobecná znalost fungování IT procesů a technologií
  • znalost IT metodik, např. ITIL
  • znalost REST/SOAP, Swagger
  • základní znalost anglického jazyka


S výběrem pomáhá
Lucie Krčmová

Lucie Krčmová

Senior specialistka náboru

Začni svou cestu v O2

Sdílet pozici


S výběrem pomáhá
Lucie Krčmová

Lucie Krčmová

Senior specialistka náboru





Co říkají o práci v O2 kolegové

Ondřej Ondřej
Hanka Hanka
O2 je společnost, která udává trend v telekomunikačních a ICT technologiích v ČR a SR. To mi dává možnost přicházet s novými řešeními ke spokojenosti zákazníků. Navíc mám možnost rozšiřovat si vzdělání v rámci naší virtuální univerzity nebo inspirativních setkání.
Ondřej • Datové centrum
O2 je firma, která se umí rychle měnit. Je pro každého, kdo se umí přizpůsobit a je připraven na nekonečné množství výzev. Nejvíce mě baví práce s moderními technologiemi, mým týmem a kolegy, kteří jsou profíci v oboru. Ráda se také účastním mini workshopů a inspirativních setkání, které se u nás pořádají několikrát do měsíce.
Hanka • Product management





Volné pozice v IT & Technology

Žádná pozice nezaujala?

Dejte nám o sobě vědět. Pokud se uvolní pozice, která by vás mohla zajímat, ozveme se vám.

O2 na Instagramu

I tohle jsme my. #O2 Žije

Poslat nabídku na e-mail