Recepce:
Vaší každodenní agendou bude ústní, telefonická a písemná komunikace s klienty/dodavateli/zákazníky.
Budete první, koho naše návštěvy na recepci uvidí. Na Vás bude jejich uvítání a péče o ně, případně řešení zákaznických požadavků.
Nemine Vás ohlašování klientů přicházejících na schůzky příslušným zaměstnancům.
Čeká Vás evidence návštěv, práce s interní databází, vydávání a správa vstupních karet.
Na Vás bude také správa zasedacích místností, prostoru v okolí recepce a péče o ní.
A v neposlední řadě kontrola dodržování pravidel pohybu osob v rámci budovy.
Administrativa:
Evidence a výprava pošta příchozí/odchozí, kurýr, objednávky taxi.
Ukládání zásilek do balíkovny.
Podpora kolegů – tvorba dokumentů, tisk, scan, archivace.