Segmentový marketing je alfou a omegou komerčních aktivit O2. Vytváří a uvádí v život nové propozice, pak přímo odpovídá za výnosy v segmentech podnikatelů a firem. Detailně zná naše zákazníky, jejich chování, generuje nápady a monetizuje jejich potenciál. Sleduje světové i národní trendy v telekomunikačních produktech a propozicích. Stará se o ně v životním cyklu.
Chcete být "mozkem" společnosti? Chcete pomáhat našim zákazníkům objevovat možnosti fixních služeb - pevného internetu? Hledáme Segmentového specialistu odpovědného za přípravu propozic, určenou malým firmám a živnostníkům.
Vaše budoucí práce:
- zodpovědnost za za ideu, přípravu a dodání daných komerčních aktivit (Vy si vymyslíte produkt)
- svůj nápad obhájíte u TOP managementu (všichni v TOP managementu Vás budou znát, budou vědět na čem pracujete)
- kompletní zodpovědnost za výkonnost svěřeného segmentu (kalkulace ziskovosti, vyhodnocování rizik a dopadů)
- sledování nových trendů, technologií, inovací i konkurence v oblasti fixních služeb (především v oblasti pevného internetu)
- velmi dobrá znalost svých zákazníků a jejich potřeb (živnostníci a malé firmy)
- pravidelné analyzování vstupních dat
- tvorba zadání pro upgrade stávajících/budoucích produktů
- proaktivní navrhování komerčních aktivit a následné řízení jejich realizace (zadáváte úkoly do jiných oddělení tak, aby byla realizace možná a úspěšná)
- definice parametrů služby (Vy vymýšlíte, jaké parametry služba/produkt bude mít)
- zajištění připravenosti prodejních kanálů (Vy vymýšlíte, jakým způsobem se služba/produkt bude prodávat, jak se bude školit, jaká bude provize)
- vytváříte prodejní prezentace, plány prodeje a kampaní na jejich podporu
- účast na poradách partnerů a na projektových schůzkách
- "Mystery shopping" či náslechy (ověřujete si v praxi u prodejců/v kanálech/segmentech, zda prodej probíhá podle Vaší představy)
- aktivní spolupráce s dalšími týmy – marketingová komunikace, produktový development, hardware tým, customer value management a prodejní týmy
Co u Vás hledáme:
- ideální jsou zkušenosti z obchodu, segmentu nebo trade marketingu , ale podmínkou to není. Nadšení pro věc má pro nás větší hodnotu.
- oceníme předchozí zkušenosti s tvorbou produktových propozic/kampaní a s jejich implementací
- výhodou bude, pokud máte reálné zkušenosti z B2B prodeje nebo produktového managementu
- ke své práci občas využijete i angličtinu, proto je důležité mít její aktivní znalost
Jste to Vy?
- jste komunikativní a asertivní
- své nápady ráda/a osobně prezentujete
- umíte argumentovat racionálně
- umíte si obhájit vlastní nápady/projekty
- máte vyjednávací schopnosti potřebné k dosažení dohody s partnery (peery na straně sales, produkt, technology, procesy)
- nechybí Vám analytické myšlení pro jasné definování závěrů a priorit
- silné komerční uvažování, zaměřené na hodnotu
- své nápady umíte komunikovat i v číslech
- máte prodejního ducha
- umíte se dívat na věc z více úhlů pohledu
- nevzdáte se hned, když něco nevyjde napoprvé
- jste samostatný/ná (umíte si organizovat práci)