Segmentový marketing je alfou a omegou komerčních aktivit O2. Tým Resident Postpaid přímo odpovídá za mobilní výnosy v segmentu rezidentních zákazníků, vytváří a uvádí v život nové propozice mobilních služeb. Detailně zná zákazníky, jejich chování, generuje nápady a monetizuje jejich potenciál. Sleduje trendy v telekomunikacích a hledá jejich využití v životním cyklu našich zákazníků, zjednodušuje jim život, inspiruje je a baví je našimi službami.
Přineste své nápady, budou u zákazníků vidět a zároveň jim pomůžete objevovat možnosti komunikace, datových služeb a digitálních technologií.
Vaše budoucí práce:
- Vlastníte jasně vymezenou část P&L segmentu mobilních rezidentních zákazníků.
- Proaktivně vymýšlíte a navrhujete komerční aktivity a řídíte jejich implementaci, včetně definice parametrů služby, synergických efektů, zajištění připravenosti prodejních kanálů a marketingové komunikace.
- Znáte své zákazníky, rozumíte jejich chování a potřebám a dokážete vyhodnotit a identifikovat potenciál pro rozvoj svěřené oblasti.
- Sledujete nové trendy, technologie, inovace i konkurenci v dané oblasti na trhu.
- Aktivně spolupracuje s dalšími týmy – prodejní kanály, produktový development, online, marketingová komunikace, , hardware tým, customer value management, finance a další,…
Co u Vás hledáme:
- Ideální bude, pokud máte VŠ vzdělání se zaměřením na obchod / marketing , ale podmínkou to není, nadšení pro věc má pro nás větší hodnotu.
- Oceníme tak 3 roky zkušeností s tvorbou marketingových propozic/ kampaní a jejich implementací – dobře můžete analogie použít nejen z oblasti telekomunikací ale i IT / FMCG / retailového prodeje / finančních služeb .
- Bude se Vám hodit, pokud máte zkušenosti z prodeje nebo produktového managementu. .
- Půjde Vám práce od ruky, pokud máte silné komerční uvažování, zaměřené na hodnotu a zkušenosti s řízením hodnoty zákazníků.
- Můžete se spolehnout, že budete pracovat samostatně, budete si sami organizovat vlastní práci, budete vlastníkem své agendy a své nápady budete vy osobně diskutovat s vedením společnosti a věřte nám, je to inspirativní.
- A jestli k Vám sedí schopnosti jako kreativita a zvídavost (skvělých nápadů si opravdu ceníme), dovednost přesvědčivě prezentovat, řídit realizaci vlastních aktivit, analytické myšlení a schopnost myslet „ve velkém“ na základě dostupných dat a údajů, je to pro Vás role šitá na míru.
- Ke své práci občas využijete i angličtinu, proto je fajn mít její aktivní znalost.