Hledáme seniorní amazonku či bojovníka do teamu marketingové komunikace a brandu v O2. Obleče si dres O2 TV a bude tvořit značku nejsledovanější digitální televize v Česku. Musí umět mluvit, psát a počítat. Marketingově. Bude se spolupodílet na největších ATL kampaních v zemi i menších BTL nebo digitálních projektech včetně řízení spolupráce s influencerskou flotilou včele s Petrem Čechem. Bude koordinovat veškeré komunikační aktivity značky O2 TV napříč kanály.
Váš pracovní den:
- Práce na jednorázových i kontinuálních projektech. Od kvartální TV kampaně, packagingu, namingu, po letáček nebo banner.
- Spolupráce s interními zadavateli, kreativní agenturou i dalšími komunikačními týmy (online, social, retail, PR, consumer research).
- Briefy, prezentace, feedbacky, rozpočty a timingy. To bude váš denní chleba.
- Příprava, plánování, realizace i dotažení marketingové kampaně do dobrého konce.
- Vyhodnocování efektivity velkých kampaní včetně dopadu na percepci značky.
- Budete reportovat řediteli pro značku a marketingovou komunikaci.
Co u Vás hledáme:
- SŠ, VŠ vzdělání, ideálně marketingového zaměření.
- Zkušenost s tvorbou marketingových kampaní 2+ roky.
- Odpovědný přístup, pečlivost, svědomitost.
- Zájem o prostředí telco a digitální televize.
- Zájem o sport a sportovní pořady výhodou. Ale O2 TV není jen #myjsmesport.
- Práce vás bude víc bavit, pokud jste spíš extrovert a nebojíte se ozvat.
Nástup je možný ihned nebo dle vašich možností.