O2 IT Services s.r.o. je 100% dceřinou společností a členem koncernu O2 Czech Republic a.s. a má na starost interní i externí projekty v oblasti IT/business consulting, systémová integrace, aplikační vývoj a IT řešení nad datovými centry O2 Czech Republic a.s. (Managed Services), služby provozu a optimalizace IT a řešení bezpečnosti IT.
Hledám pro svůj tým servisních manažerů parťáka, který pomůže našim technickým týmům v komunikaci se zákazníky a pohlídá, že dodávky služeb a komunikace bude mít potřebnou kvalitu. Chceme týmového hráče, který se nezalekne výzev a rád se naučí něco nového v dynamickém prostředí. Kolegu, který ví, jak komunikovat se zákazníky.
Vaše budoucí práce
- Koordinace technických týmů při řešení incidentů a změnových požadavků
- Řízení kvality poskytovaných služeb
- Být eskalačním kontaktem v případě řešení významných incidentů
- Příprava reportů souvisejících s poskytovanými službami
Co u Vás hledáme
- Dobré komunikační schopnosti
- Umět vyjednávat
- Sebemotivace, samostatnost v rozhodování, flexibilita
- Řidičský průkaz typu B
Výhodou bude, pokud budete mít
Obecné znalosti fungování v oblasti:
- fyzického HW (servery, storage, SAN, LAN)
- virtualizace (se zaměřením na VMware, Hyper-V)
- operačních systémů (Windows, Linux)