Jsme pohodový tým dvanácti kolegů/kolegyň , kteří si pomáhají a jsou vzájemně oporou. Naše kancelář se říká Service Management Office a právě sem hledáme nového člena do party. Každý den řešíme různé nestandardní požadavky našich významných zákazníků . Chcete mít také své vlastní zajímavé zákaznické portfolio a být zodpovědný/á za provozní podporu jejich služeb?
Vaše budoucí práce:
- nastavování a optimalizace provozní obsluhy komplexních datových a ICT služeb u významných zákazníků (korporátní společnosti, střední a menší firmy)
- odpovědnost za provozní podporu služeb vybraných zákazníků
- nastavování, udržování a zlepšování provozních parametrů a procesů
- aktivní spolupráce s interními týmy, externími partnery či dodavateli
- konzultace a podpora zákazníků (pokud vás zákazník kontaktuje s dotazem/eskalací, když nastane výpadek služby, vy poté zajišťujete u interních týmů nebo externích partnerů zprovoznění služeb)
- cílem náplně práce je - plně funkční služba
- občasné osobní cestování k zákazníkům (schůzky mohou být online, ale také - Praha a okolí, Brno..)
Co u Vás hledáme:
- rádi komunikujete a prezentujete na dobré úrovni
- komunikačně těžké situace řešíte asertivně
- máte přehled v metodikách servisního managementu (ITIL), pokud ne - nevadí, rádi Vás s nimi seznámíme
- máte procesní a produktové znalosti (datové komunikace, fixní hlasové služby, mobilní služby, ICT)
- jste samostatní, kreativní a týmoví
- máte zkušenosti nebo se zajímáte o řízení vztahu se zákazníky a dodavateli
- umíte pracovat v MS Office
- máte řidičský průkaz sk. B
výhoda:
- znalost interních systémů (SFA, ZIS, TTS, Aplikační portál) za tuto znalost budeme rádi, není ale podmínkou