Do týmu bezpečnosti a řízení rizik v současné době hledáme nového kolegu, který bude mít na starosti detekci fraudů u zákazníků, případně partnerů.
Vaše budoucí práce:
• Detekce a řešení zákazníků, popř. partnerů podezřelých ze zneužití služeb poskytovaných O2, jak na základě systémem generovaných podezření, tak také na základě zkušeností oddělení a známých způsobů zneužití služeb a produktů v oblasti telekomunikací
• Detekce chyb v systémech, zavedených procesech a službách
• Telefonické jednání s rizikovou skupinou zákazníků
• Posuzování rizikovosti nových klientů
• Práce s citlivými daty jak zákazníků tak společnosti
• Spolupráce s ostatními odděleními, především právní divizí, a oddělením vyšetřování kriminality při řešení podvodných případů
• Dodržování platných pracovních postupů
• Evidence řešených případů, vedení agendy případů
• Celková odpovědnost za stanovení řešení případu a jeho vyřešení
• Podíl na výši ztrát společnosti – fraud je jedno ze strategických rizik společnosti
• Plnění stanovených ukazatelů KPI odd. Fraud
Co u Vás hledáme:
• Ochota pracovat ve 12hod směnách (provoz 24/7)
• Praxe ve společnosti O2 minimálně 1 rok, nejlépe Customer Care, prodejna
• Min. středoškolské vzdělání
• Znalost práce na PC (Word, Excel)
• Komunikační schopnosti, rozhodnost, vlastní myšlení, odolnost vůči stresu, analytické myšlení
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni