Buďte součásti týmu CNOC na pracovišti, kde budete zodpovídat za dohled nad IP službami a aktivně řešit zákaznické incidenty v této oblasti. Zákazníky u této pozice myslíme korporátní společnosti, ale i koncové uživatele (rezidentní svět), se kterými komunikujeme převážně přes tickety nebo mailem.
Pozice je vhodná pro studenta VŠ, který má zájem se rozvíjet v oblasti telca.
Vaše budoucí práce:
- Budete zodpovídat za dohled nad IP službami a aktivně řešit zákaznické incidenty v této oblasti
- Spolupracovat s našimi techniky v terénu a samozřejmě i dalšími kolegy z jiných oddělení
- Řešení incidentů IP sítě a zákaznických datových služeb
- Každý den přichází průměrně 30 incidentů primárně přes tickety, email, interní chat nebo také telefonicky
Co u Vás hledáme?
- Znalost protokolů TCP/IP, IPv4/IPv6, MPLS, WAN, LAN, MAN a WIFI (certifikace výhodou)
- VŠ/SŠ technického zaměření (elektrotechnika, telekomunikace)
- Pokud máš praxi v IP / telekomunikační oblasti, bude to pro Tebe určitě velké plus
- Chuť pracovat, rozvíjet se a učit se nové věci