Do našeho zákaznického centra O2 Financial Services hledáme nové parťáka, který bude prvotním kontaktem pro naše zákazníky v případě jejich požadavku na ukončení služby Pojištění chytrých zařízení.
O2 Financial Services je 100 % dceřinou společností O2 Czech Republic (www.o2fs.cz).
Vaše budoucí práce:
- Každodenní komunikace se zákazníky, kteří chtějí ukončit službu pojištění prostřednictvím telefonních hovorů, e-mailové korespondence a chatu
- Komunikace s týmem kolegů – předávání informací k jednotlivým zákazníkům a jejich požadavkům, sdílení know-how, vzájemná pomoc
- Administrativní činnost a práce s interními systémy
- Pracovní doba zákaznické linky je od pondělí do pátku (víkendy a svátky volné), vždy 8:00 - 18:00.
- HPP či možnost zkráceného úvazku dle domluvy
Co u Vás hledáme:
- Český jazyk velmi dobře slovem i písmem
- Prodejní dovednosti
- Předchozí praxe v oblasti retencí výhodou
- Uživatelská znalost práce na PC
- Ochota absolvovat úvodní zaškolení v zákaznickém centru v Pardubicích / Praha
- Účast na pravidelných týmových poradách v Pardubicích (1-2x/měsíc)