Volné pozice Specialista péče o klienty – Retenční oddělení (m/ž) - O2 FS

Specialista péče o klienty – Retenční oddělení (m/ž) - O2 FS

Pardubice
2 úvazky
Pro absolventy

Do našeho zákaznického centra O2 Financial Services hledáme nového parťáka, který bude prvotním kontaktem pro naše zákazníky v případě jejich požadavku na ukončení služby Pojištění chytrých zařízení.

O2 Financial Services je 100 % dceřinou společností O2 Czech Republic (www.o2fs.cz).

Vaše budoucí práce:

  • Každodenní komunikace se zákazníky, kteří chtějí ukončit službu pojištění prostřednictvím telefonních hovorů, e-mailové korespondence a chatu
  • Komunikace s týmem kolegů – předávání informací k jednotlivým zákazníkům a jejich požadavkům, sdílení know-how, vzájemná pomoc
  • Administrativní činnost a práce s interními systémy
  • Pracovní doba zákaznické linky je od pondělí do pátku (víkendy a svátky volné).

Co u Vás hledáme:

  • Český jazyk velmi dobře slovem i písmem
  • Prodejní dovednosti
  • Předchozí praxe v oblasti retencí výhodou
  • Uživatelská znalost práce na PC
  • Ochota absolvovat úvodní zaškolení v zákaznickém centru v Pardubicích / Praha
  • Účast na pravidelných týmových poradách v Pardubicích (1-2x/měsíc)



S výběrem pomáhá
Nelly Pánková

Nelly Pánková

Specialistka náboru

Začni svou cestu v O2

Sdílet pozici


Benefity pro tebe

5 týdnů dovolené
Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
5 týdnů dovolené
Až 18 000 Kč na nový telefon
Každé 3 roky příspěvek na mobil, který si sám vybereš.
Až 18 000 Kč na nový telefon
Zaměstnanecký tarif
Už žádné hlídání útraty za volání.
Zaměstnanecký tarif
Firemní stravování
110 Kč na jídlo za každý odpracovaný den. Přímo do výplaty.
Firemní stravování
O2 z první ruky
Sleva pro tebe a tvé blízké na O2 produkty a služby.
O2 z první ruky
7 SIM karet
Atraktivní tarify O2 Family pro sebe, rodinu a známé.
7 SIM karet
Body do O2 Knihovny
2 400 Kč ročně na e-knihy, audioknihy nebo e-magazíny.
Body do O2 Knihovny
Vzdělávání a jazykové kurzy
Investujte do svého vzdělání – do sebe.
Vzdělávání a jazykové kurzy
S výběrem pomáhá
Nelly Pánková

Nelly Pánková

Specialistka náboru





Co říkají o práci v O2 kolegové

Jana Jana
Petr Petr
Nejvíc mě baví to, že práce není jednotvárná. Každý den řeším spoustu různých požadavků. Je to totiž výzva vyřešit všechny požadavky tak, aby zákazníci odcházeli maximálně spokojení. I tak tu ale máme pozitivní a přátelskou atmosféru. Kdo chce navíc kariérně růst, dostane tady vždycky šanci ukázat, co umí.
Jana • Retence
V O2 jsem 26 let a práce mě stále velmi baví. Neustále mohu pracovat na něčem novém a nikdy se nenudím. Sám jsem začínal jako opravář telefonních budek. Přes mistra údržby nebo specialistu pro řešení reklamací jsem se dostal až na supervizora O2 Guru týmu. Kdo se chce prací bavit, nebojí se změn a výzev, bude se mu u nás líbit.
Petr • O2 Guru tým





Jak to bude probíhat

Přihlásíš se na pozici
1
Přihlásíš se na pozici
Seznámíme se po telefonu
2
Seznámíme se po telefonu
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
3
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
4
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si



Vyberte si pozici v Zákaznickém centru

Vyhledávám pozice

Hledali jsme, kde se dalo, ale tuhle stránku jsme bohužel nenašli.

Žádná pozice nezaujala?

Dejte nám o sobě vědět. Pokud se uvolní pozice, která by vás mohla zajímat, ozveme se vám.

OK, to beru
Přidejte se k nám
O2 na Instagramu

I tohle jsme my. #O2 Žije

Poslat nabídku na e-mail