Hledáme posilu do týmu zákaznické podpory Oneplay! Máte zkušenosti se zákaznickým servisem a chcete se podílet na zajištění kvalitní podpory pro předplatitele streamovací služby? Pak hledáme právě vás!
Vaše budoucí práce:
- Řešení zákaznických požadavků, reklamací a stížností prostřednictvím e-mailu a chatu.
- Individuální posuzování žádostí spojených s předplacením služby Oneplay.
- Podporu při řešení technických problémů uživatelů.
- Komunikaci s dodavateli platebních metod.
- Správu zákaznických požadavků na sociálních sítích a v e-mailových schránkách oddělení.
- Analýzu uživatelských podnětů a návrhy na zlepšení služby.
- Pravidelný reporting nadřízeným.
- Správu a aktualizaci sekce FAQ na www.oneplay.cz.
- Plánování a realizaci retenčních aktivit.
- Komunikaci s předplatiteli v rámci marketingových a propagačních aktivit.
- Dodržování interních procesů a standardů společnosti.
- Pracujeme na 8hodinové směny v rozmezí 8:00–22:00.
Co u vás hledáme:
- Výborná znalost českého jazyka, pečlivost a bezchybný písemný projev jsou nezbytné!
- Zkušenost se zákaznickou podporou.
- Prozákaznický přístup.
- Schopnost analyzovat problémy a navrhovat efektivní řešení.
- Pečlivost a samostatnost.
- Znalost práce s PC a orientace v online prostředí.