Potřeboval/a jsi někdy pomoct s jakýmkoli požadavkem? Na poště, u operátora, v bance..?
To je přesně to, co děláme i my…bavíme se s našimi zákazníky. Pojď se s námi podílet na tom, jak má zákaznické řešení vypadat!
Nástup: 1.3.2023., nebo později
Pracovní doba: 2 směny (8:00-16:30h., 10:30-19:00h.)
Mzda: První měsíc si odneseš 36 000 Kč a jak je to možné? Fixní základ je 23 000 Kč a k němu dostaneš nástupní bonus 11 000 Kč. Pak je to o provizích, v průměru si můžeš vydělat navíc klidně 30 000 Kč až 40 000 Kč.
Co tě s námi čeká?
- Zázemí – pracovat budeš v zákaznickém centru, odkud budeš denně telefonicky komunikovat se zákazníky O2
- Péče a prodej - požadavky řešíme v příchozích i odchozích hovorech, po chatu, messengeru i dalšími komunikačními kanály
- Karierní růst – posunout se můžeš na pozici junior teamleader, teamleader nebo třeba trenér
Bez čeho to nejde?
- Komunikace - nebojíš se mluvit
- Spolupráce - baví tě práce v týmu
- Pozitivního přístupu a chuti do práce - to, že to zatím neumíš nám nevadí, naučíme tě to
Zaujali jsme tě a chceš do toho jít s námi? Tak super! Pošli nám svůj životopis a budu se moc těšit, až se potkáme.