Specialista/ka zákaznického centra O2. První měsíc 34.000,-!

Ostrava
Potřeboval/a jsi někdy pomoct s jakýmkoli požadavkem? Na poště, u operátora, v bance..?
To je přesně to, co děláme i my…bavíme se s našimi zákazníky. Pojď se s námi podílet na tom, jak má zákaznické řešení vypadat!

Nástup: 1.11.2022
Pracovní doba: 2 směny (8-16:30h., 10:30-19h.)
Mzda:
  • První měsíc si odneseš 34.000 a jak je to možné?
    Fixní základ je 23.000 Kč a k němu dostaneš nástupní bonus 11.000 Kč
  • Pak je to o provizích, v průměru si můžeš vydělat navíc klidně 35.000 Kč až 45.000 Kč
  • Co tě s námi čeká?

  • Zázemí – pracovat budeš v zákaznickém centru O2 v Ostravě, odkud budeš denně telefonicky komunikovat se zákazníky O2
  • Péče a prodej - požadavky řešíme v příchozích i odchozích hovorech, po chatu, messengeru i dalšími komunikačními kanály
  • Karierní růst – posunout se můžeš na pozici junior teamleader, teamleader nebo třeba trenér
  • Bez čeho se neobejdeš?

  • Komunikace - nebojíš se mluvit
  • Spolupráce - baví tě práce v týmu
  • Pozitivního přístupu a chuti do práce - to, že to zatím neumíš nám nevadí, naučíme tě to


    Zaujali jsme tě a chceš do toho jít s námi? Tak super! Pošli nám svůj životopis a budu se moc těšit, až se potkáme.
  • Nejvíc mě baví to, že práce není jednotvárná. Každý den řeším spoustu různých požadavků. Je to totiž výzva vyřešit všechny požadavky tak, aby zákazníci odcházeli maximálně spokojení. I tak tu ale máme pozitivní a přátelskou atmosféru. Kdo chce navíc kariérně růst, dostane tady vždycky šanci ukázat, co umí.
    Jana
    Jana
    Retence
    V O2 jsem 26 let a práce mě stále velmi baví. Neustále mohu pracovat na něčem novém a nikdy se nenudím. Sám jsem začínal jako opravář telefonních budek. Přes mistra údržby nebo specialistu pro řešení reklamací jsem se dostal až na supervizora O2 Guru týmu. Kdo se chce prací bavit, nebojí se změn a výzev, bude se mu u nás líbit.
    Petr
    Petr
    O2 Guru tým

    Benefity pro tebe

    Zaměstnanecký tarif
    Zaměstnanecký tarif
    Už žádné hlídání útraty za data a volání.
    Až 18 000 Kč na nový telefon
    Až 18 000 Kč na nový telefon
    Každé 3 roky příspěvek na mobil dle vlastního výběru.
    18 000 Benefit bodů
    18 000 Benefit bodů
    Na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
    Body do O2 Knihovny
    Body do O2 Knihovny
    2 400 Kč ročně na e-knihy, audioknihy nebo e-magazíny.
    Multisport karta
    Multisport karta
    Možnost získat nadupanou vstupenku do wellness a fitka.
    5 týdnů dovolené
    5 týdnů dovolené
    Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
    Firemní stravování
    Firemní stravování
    Stravenkový paušál 75 Kč za odpracovanou směnu.
    Slevová Shell karta
    Slevová Shell karta
    Benzín nebo nafta? U Shellu za skvělou cenu.

    Jak to bude probíhat

    Přihlásíš se na pozici
    Přihlásíš se na pozici
    Seznámíme se po telefonu
    Seznámíme se po telefonu
    Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
    Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
    Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
    Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
    Lucie Mamicová
    Lucie Mamicová
    Specialista náboru
    Sdílet pozici

    Volné pozice v O2 Zákaznickém centru

    Žádná pozice nezaujala? Napiš nám o sobě pár údajů a my se ozveme, jakmile budeme něco vhodného mít.
    O2 na Instagramu

    Podívejte se. #O2 Žije

    Poslat nabídku na e-mail