Specialsta/ka online komunikace - neprodejní pozice

Pardubice
Jsme jediný tým zákaznického centra O2, který obsluhuje zákazníky našich obchodních partnerů, nikoliv tedy O2. Do našeho kolektivu hledáme kolegy, kteří rádi komunikují a mají zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům. Staráme se o to, aby klienti našich partnerů měli vždy ten nejlepší servis a všechny potřebné informace.

Máme tady pár prázdných židlí, které chceme obsadit. Budou vaše?

CO VÁS V O2 ČEKÁ…

  • S ostatními parťáky v týmu máte na starosti pomoc zákazníkům partnerských firem (e-shopy, pojišťovny, banky aj.), co se právě pohybují na jejich webových stránkách.
  • Nejedná se o prodejní pozici. V současné chvíli pouze vyřizujeme dotazy a náměty klientů.
  • Komunikace probíhá pomocí chatu, e-mailu i telefonu. Každý projekt se může lišit, proto i vy si můžete vyzkoušet více činností. Nadřízení vás rádi podpoří v tom, v čem jste nejlepší.
  • Na začátku vás samozřejmě vše naučíme a i po školení dostáváte plnou podporu týmu a nadřízeného.
  • Směny plánujeme vždy na 8,5 hodiny v rozmezí 8:00 - 20:00 hodin v pracovním týdnu, o víkendu odpočíváme.
  • Termín nástupu: 1.9.2020
  • ÚSPĚŠNÍ U NÁS BUDETE, KDYŽ...

  • Baví vás komunikace s lidmi a nebojíte se oslovit zákazníka. Příjemné vystupování je u nás samozřejmostí.
  • Jelikož komunikujeme i přes e-mail a web-chat, vyžadujeme kvalitní písemný projev.
  • Práce na PC je pro vás úplná hračka, nebojíte se kamkoliv kliknout a i když třeba neovládáte psaní tzv. všemi deseti, klávesnice pro vás není nekonečný labyrint.
  • Tým vnímáte jako pevně spjatou partu, kde se hraje fér, a rádi se zúčastníte i nějaké mimopracovní aktivity (teambuilding, posezení, týmové zážitky aj.).
  • Nejvíc mě baví to, že práce není jednotvárná. Každý den řeším spoustu různých požadavků. Je to totiž výzva vyřešit všechny požadavky tak, aby zákazníci odcházeli maximálně spokojení. I tak tu ale máme pozitivní a přátelskou atmosféru. Kdo chce navíc kariérně růst, dostane tady vždycky šanci ukázat, co umí.
    Jana
    Jana
    Retence
    V O2 jsem 26 let a práce mě stále velmi baví. Neustále mohu pracovat na něčem novém a nikdy se nenudím. Sám jsem začínal jako opravář telefonních budek. Přes mistra údržby nebo specialistu pro řešení reklamací jsem se dostal až na supervizora O2 Guru týmu. Kdo se chce prací bavit, nebojí se změn a výzev, bude se mu u nás líbit.
    Petr
    Petr
    O2 Guru tým

    Benefity pro tebe

    Zaměstnanecký tarif
    Zaměstnanecký tarif
    Už žádné hlídání útraty za data a volání.
    Až 7 200 Kč na nový telefon
    Až 7 200 Kč na nový telefon
    Každé 2 roky příspěvek na mobil dle vlastního výběru.
    18 000 Benefit bodů
    18 000 Benefit bodů
    Na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
    Body do O2 Knihovny
    Body do O2 Knihovny
    2 400 Kč ročně na e-knihy, audioknihy nebo e-magazíny.
    Multisport karta
    Multisport karta
    Možnost získat nadupanou vstupenku do wellness a fitka.
    5 týdnů dovolené
    5 týdnů dovolené
    Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
    Firemní stravování
    Firemní stravování
    Na stravenky v hodnotě 105 Kč O2 přispívá 65 Kč.
    Slevová Shell karta
    Slevová Shell karta
    Benzín nebo nafta? U Shellu za skvělou cenu.

    Jak to bude probíhat

    Přihlásíš se na pozici
    Přihlásíš se na pozici
    Seznámíme se po telefonu
    Seznámíme se po telefonu
    Lépe se poznáme na osobním setkání
    Lépe se poznáme na osobním setkání
    Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
    Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
    Kateřina Menc
    Kateřina Menc
    O2 Prodejna, Zákaznické centrum Pardubice
    Sdílet pozici
    O2 na Instagramu

    Podívejte se. #O2 Žije

    Poslat nabídku na e-mail

    Chcete vědět, co je u nás nového?