Volné pozice Staň se Specialistou/kou v O2 stejně jako Tomáš nebo Zuzka

Staň se Specialistou/kou v O2 stejně jako Tomáš nebo Zuzka

Ostrava
Plný úvazek
Pro absolventy

Hledáš práci, kde budeš pomáhat, pořád se rozvíjet, a ještě si vyděláš hezké peníze?

Budeš součástí stabilní společnosti, pracovat v moderních prostorech a v přátelském týmu.

A co bude náplní tvé práce?

  • Budeš si volat a psát se zákazníky a řešit jejich požadavky.
  • Budeš jim pomáhat s vyúčtováním nebo s technickými záležitostmi.
  • Zákazníkům budeš v první řadě pomáhat řešit jejich služby, orientovat se v nastavení nebo spotřebě dat, nabízet a prodávat O2 produkty.
  • Podnikatelům pomůžeš optimalizovat jejich služby, pomůžeš také v orientaci v našich produktech a podepíšeš s nimi třeba profi dohodu.
  • Když to bude vyžadovat odbornou pomoc, předáš zákazníka na reklamační oddělení, technickou pomoc anebo budeš požadavek konzultovat se svými kolegy.

Stejně jako Tomáš a Zuzka se i ty můžeš stát součástí našeho týmu.



S výběrem pomáhá
Lucie Zemánková

Lucie Zemánková

Specialistka náboru

Začni svou cestu v O2

Sdílet pozici


Benefity pro tebe

Příspěvek nováčkům
Náborový příspěvek až 15 000 Kč v prvních 3 měsících.
Příspěvek nováčkům
Až 18 000 Kč na nový telefon
Každé 3 roky příspěvek na mobil, který si sám vybereš.
Až 18 000 Kč na nový telefon
Zaměstnanecký tarif
Neomezené volání, SMS a data jen za 89 Kč měsíčně.
Zaměstnanecký tarif
Firemní stravování
110 Kč na jídlo za každý odpracovaný den. Přímo do výplaty.
Firemní stravování
18 000 Benefit bodů
Na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
18 000 Benefit bodů
5 týdnů dovolené
Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
5 týdnů dovolené
Multisport karta
Nadupaná vstupenka do wellness a fitka za výhodnou cenu.
Multisport karta
Shell karta
Tankování u Shellky za nejvýhodnější ceny na trhu.​
Shell karta
S výběrem pomáhá
Lucie Zemánková

Lucie Zemánková

Specialistka náboru





Co říkají o práci v O2 kolegové

Jana Jana
Petr Petr
Nejvíc mě baví to, že práce není jednotvárná. Každý den řeším spoustu různých požadavků. Je to totiž výzva vyřešit všechny požadavky tak, aby zákazníci odcházeli maximálně spokojení. I tak tu ale máme pozitivní a přátelskou atmosféru. Kdo chce navíc kariérně růst, dostane tady vždycky šanci ukázat, co umí.
Jana • Retence
V O2 jsem 26 let a práce mě stále velmi baví. Neustále mohu pracovat na něčem novém a nikdy se nenudím. Sám jsem začínal jako opravář telefonních budek. Přes mistra údržby nebo specialistu pro řešení reklamací jsem se dostal až na supervizora O2 Guru týmu. Kdo se chce prací bavit, nebojí se změn a výzev, bude se mu u nás líbit.
Petr • O2 Guru tým





Jak to bude probíhat

Přihlásíš se na pozici
1
Přihlásíš se na pozici
Seznámíme se po telefonu
2
Seznámíme se po telefonu
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
3
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
4
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si



Vyberte si pozici v Zákaznickém centru

Vyhledávám pozice

Hledali jsme, kde se dalo, ale tuhle stránku jsme bohužel nenašli.

Žádná pozice nezaujala?

Dejte nám o sobě vědět. Pokud se uvolní pozice, která by vás mohla zajímat, ozveme se vám.

OK, to beru
Přidejte se k nám
O2 na Instagramu

I tohle jsme my. #O2 Žije

Poslat nabídku na e-mail