🎄 Hledáte novou pracovní výzvu na začátek roku? Co takhle začít nový rok s O2? Od ledna 2025 máme volné místo Specialisty/ky zákaznického centra, kde na vás čeká přátelský kolektiv, stabilita, růst a příležitost učit se nové věci s podporou moderních technologií. 🎄
Co tě u nás čeká?
- Profesionální zaškolení – více než měsíční trénink, kde tě tým trenérů a virtuální rádce Buddy zasvětí do všeho potřebného.
- Různorodá práce – řešení požadavků a problémů zákazníků s úsměvem, empatií a profesionálním přístupem.
- Spolupráce – budete spolupracovat s různými týmy a společně tak budeme zajišťovat výjimečný zážitek pro naše zákazníky.
- Obchodní příležitosti – nabídka a prodej produktů podle potřeb a preferencí zákazníka.
Co od tebe očekáváme?
- Výborné komunikační dovednosti a schopnost naslouchat.
- Ochotu učit se a flexibilitu – přizpůsobíte se novým procesům a technologiím s nadšením pro inovace.
- Základní znalost MS Office a chuť pracovat s moderními nástroji – využíváme například AI, ChatGPT a další technologie, které vám pomohou zefektivnit práci.
Co ti nabízíme?
- Fixní plat a neomezené provize – odměna, která reflektuje tvé nasazení a výsledky.
- Stabilní práci na hlavní pracovní poměr s možností růstu ve stabilní firmě.
- Přátelský kolektiv, neformální pracovní prostředí, kde tě budou bavit i pondělky!