Teamleader - Sales Support (m/ž)

Praha
Teamleader SaSu zodpovídá za jednotlivé role na pozici Sales Support a Senior Sales Support. Přes tým (jednotlivé SaSu) vytváří podporu obchodníkům i zákazníkům dle portfolia. Koordinuje činnosti jednotlivých SaSu, zodpovídá za sladění procesů a činností pro jednotlivé osoby na roli SaSu. Je zodpovědný za zvyšování zákaznické spokojenosti a rostoucí prodej doplňkových služeb realizovaných přes jednotlivé prodejní kampaně či další aktivity.

Povinnosti a odpovědnosti Teamleadera:

  • Řídí tým Sales Support v rámci Top Corporate
  • Zodpovídá za řízení výkonu zaměstnanců - pravidelně hodnotí výkon zaměstnanců ve srovnání s vytyčenými cíli
  • Ve svých jednotkách plánuje a organizuje krátkodobé provozní činnosti k dosažení maximální efektivity a účinku
  • Schvaluje každodenní provozní záležitosti svých podřízených kolegů (jako je docházka, přístup do systémů apod.)
  • Zodpovídá za denní výstupy svého týmu
  • Koordinuje práci svého týmu (přiděluje a kontroluje úkoly)
  • Koordinuje aktivity ve spolupráci s managementem Top Corporate
  • Řídí výkon a profesní kariérní rozvoj svých podřízených kolegů v návaznosti na potřeby oddělení
  • Sleduje práci své organizační jednotky, aby veškeré jednotlivé úkoly byly vykonávány podle specifikovaných norem, metodických pokynů a postupů
  • Řídí, vede a motivuje své podřízené kolegy, aby maximalizoval efektivitu a výkonnost celé jednotky
  • Vyhledává a obsazuje nové osoby na pozice Sales Support
  • Uvádí a zaškoluje nové zaměstnance, aby splňovali požadavky týmu, interních a externích zákazníků
  • Typicky se podílí na činnostech, které provádějí jeho podřízení zaměstnanci, pokud to specifika daného úkolu vyžadují
  • Poskytuje odborné rady svým kolegům (spolupracovníkům)
  • Klíčové požadavky a kvalifikace:

  • Zkušenosti s řízením týmu výhodou
  • Vynikající komunikační dovednosti, slovní i písemné
  • Základní motivační schopnosti
  • Organizační schopnosti
  • Pozitivní přístup
  • Zákaznicky orientovaný přístup
  • Strukturovanost a pečlivost
  • Schopnost řešit aktivně problémy
  • Znalost TELCO produktů a služeb výhodou
  • Zkušenost z oblasti prodeje nebo zákaznického servisu výhodou
  • Znalost práce s nástroji Microsoft Office, znalost systému CRM výhodou
  • Je jedno, zda máte technické, ekonomické nebo humanitní zaměření. O2 je rozmanité a stejně tak i možnosti uplatnění. Budete se potkávat s lidmi z různých oborů, kteří jsou opravdovými profesionály, rádi pomohou a otevřou vám nové obzory. Důležitý je selský rozum, ochota přinášet řešení a posouvat věci dál.
    Magdaléna
    Magdaléna
    Business Development
    Práca v O2 ma baví najmä vďaka ľuďom, s ktorými spoločne hľadáme cestu ako čo najlepšie vyhovieť potrebám naších zákazníkov.
    Katarína
    Katarína
    Key Account Management

    Benefity pro vás

    Zaměstnanecký tarif
    Zaměstnanecký tarif
    Už žádné hlídání útraty za data a volání.
    Až 7 200 Kč na nový telefon
    Až 7 200 Kč na nový telefon
    Každé 2 roky příspěvek na mobil dle vlastního výběru.
    18 000 Benefit bodů
    18 000 Benefit bodů
    Na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
    Body do O2 Knihovny
    Body do O2 Knihovny
    2 400 Kč ročně na e-knihy, audioknihy nebo e-magazíny.
    Multisport karta
    Multisport karta
    Možnost získat nadupanou vstupenku do wellness a fitka.
    5 týdnů dovolené
    5 týdnů dovolené
    Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
    Firemní stravování
    Firemní stravování
    Na stravenky v hodnotě 105 Kč O2 přispívá 65 Kč.
    Slevová Shell karta
    Slevová Shell karta
    Benzín nebo nafta? U Shellu za skvělou cenu.
    Zora Válová
    Zora Válová
    Sales, O2 Prodejna
    Sdílet pozici

    Volné pozice v Salesu

    Žádná pozice nezaujala? Napište nám o sobě pár údajů a my se ozveme, jakmile budeme něco vhodného mít.
    O2 na Instagramu

    Podívejte se. #O2 Žije

    Poslat nabídku na e-mail

    Chcete vědět, co je u nás nového?