Jsme O2 – největší telefonní operátor a poskytovatel ICT služeb na českém trhu, který dodává svým klientům inovativní řešení. Jako dynamická společnost pokračujeme v rozšiřování našich služeb, a proto hledáme do našeho obchodního týmu vysoce motivovaného a zkušeného Business Development Managera pro zákazníky z oblasti Bankingu.
Jako Business Development Manager budete mít klíčovou roli při identifikaci a hledání nových obchodních příležitostí v ICT sektoru u zákazníků v Bankingu. Budete zodpovědní za identifikaci potenciálu u stávajících korporátních zákazníků, podporu obchodníků při složitých ICT řešeních a v neposlední řadě za posílení naší přítomnosti na trhu. Vaším hlavním zaměřením bude budování pevných vztahů s klíčovými zainteresovanými stranami, porozumění potřebám zákazníků a navrhování řešení šitých na míru, která splňují jejich požadavky.
Vaše budoucí práce:
- komunikace se zákazníkem při hledání optimálního řešení klientských potřeb se zaměřením na oblast IT/ICT a kybernetické bezpečnosti
- identifikace nových obchodních příležitostí
- aktivní podpora stávajících obchodních příležitostí, velmi úzká spolupráce s obchodním oddělením
- návrh zákaznických řešení, propojení produktů a řešení v oblasti IT/ICT se standardními produkty O2 (telekomunikační produkty a řešení)
- řešení obchodních a technických požadavků zákazníků v rámci nabídkového procesu
- spolupráce s týmy, které se podílejí na nabídce a realizaci (product management, finance, nákup, project management, delivery, service, management atd.), spolupráce při přípravě business strategie
- jednání se zástupci odborných skupin v rámci IT/ICT prostředí
- jednání s partnery zajištujícími dodávku kompletního řešení pro zákazníka, vč. řízení celého projektu
- vytváření koncepčních, produktových a marketingových podkladů
Co u vás hledáme:
- zkušenost min. 3 roky v roli Business Development Manager (nebo v podobné roli) v segmentu ICT či kybernetické bezpečnosti
- znalost trhu telekomunikací, ICT, kybernetické bezpečnosti a nových technologií
- výjimečné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti se schopností ovlivňovat a budovat vztahy na všech úrovních
- silné analytické schopnosti (řešení problémů se zaměřením na identifikaci a využití obchodních příležitostí)
- schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu v rychlém, dynamickém prostředí
- proaktivní myšlení zaměřené na výsledky, se smyslem pro detail a zaměřením na poskytování vysoce kvalitních výsledků
- Řidičský průkaz sk. B, ochota cestovat
- Chuť na sobě pracovat, schopnost hodnotit sám sebe a dále se rozvíjet