Do týmu HR Operations hledáme Data Storytelling specialistu, který umí číst v datech a bude partnerem do diskuzí nad nimi. Hledáme někoho, kdo má vášeň pro zlepšování. Někoho, komu nestačí jen z dat vyvodit závěry, ale chce být i přitom, když se na základě jeho data storytellingu skutečně něco změní.
Náš tým zajišťuje hladký chod HR systémů a podpůrných procesů. Jejich údržba nám ale rozhodně nestačí. Klademe velký důraz na zlepšování zaměstnaneckého/uživatelského zážitku. Postupně pracujeme na zlepšování v oblastech, ve kterých vidíme rezervy a přesvědčili jsme o přínosu změn i management. Chceme, aby naše činnosti zaměstnancům usnadňovaly každodenní život.
Vaše budoucí práce:
- Power BI: čeká vás údržba a zlepšování stávajících reportů. Tam, kde to byznys jako náš zákazník bude potřebovat, vytvoříte nové pohledy a reporty. Nejde jen o vizuální stránku, ale bude potřeba datům dostatečně rozumět a s využitím SQL je pro reporty vhodně nachystat.
- Zaměstnanecký průzkum a analýza nestrukturovaných dat: pravidelně se ptáme zaměstnanců na jejich spokojenost a nárazově zpracováváme i další podobné nestrukturované výstupy. Vaší rolí je pomoc s interpretací dat, abychom mohli zvyšovat spokojenost zaměstnanců.
- Analýzy odměňování: budete pomáhat s analýzami odměňování našich zaměstnanců, s pravidelnými činnostmi i ad hoc úkoly. Schopnost pracovat s důvěrnými informacemi je tu víc než na místě.
- Prostor pro rozvoj analytiky: na základě diskuzí s HR byznys partnery a manažery budete analyzovat data, která máme k dispozici. Vyhledávat další oblasti a případy, kterými bychom se mohli a měli zabývat. To znamená prostor pro vlastní iniciativu a složitější datovou analýzu.
- Jedná se o práci na part-time (ideálně 0,7-0,8 úvazku).
Co u Vás hledáme:
- Schopnost vidět v datech souvislosti a srozumitelně výstupy vysvětlit ostatním.
- Kromě záliby v datech by vás mělo bavit potkávat se s kolegy, kteří mají moc udělat kroky vedoucí ke změnám, protože jste je o tom přesvědčil/a.
- Pokročilou znalost SQL (Teradata) a Power BI.
- Velmi dobrou znalost Excelu a dalších MS Office nástrojů - život bez Teams si neumíme představit a občas dojde i na PowerPoint.
- Grafika a design v reportech vám nejsou úplně cizí.
- Chuť věci zlepšovat.
- Schopnost pracovat samostatně.
- Předchozí zkušenost s analýzami dat ideálně 2-3 roky.
- Pravděpodobně vzdělání v oblasti sociologie, marketingu nebo ekonomie.