Volné pozice Junior specialista/ka kontaktního centra

Junior specialista/ka kontaktního centra

Ústí nad Labem
Plný úvazek
Pro absolventy

Junior specialista/ka kontaktního centra – šance pro tebe!

  • Zkušenosti nejsou potřeba, vše potřebné tě naučíme!
  • Chceš práci, kde si sám/sama ovlivníš svůj výdělek? Přidej se k nám!

Hledáme komunikativního člověka, který se nebojí telefonovat a chce si slušně vydělat. Tvým úkolem bude kontaktovat nové i stávající zákazníky O2 a pomoci jim s výběrem nejvýhodnějších služeb.

Co ti nabízíme?

  • Výdělek v průměru 40.000 Kč měsíčně
  • Nováčkovský bonus až 36.000 Kč na začátek
  • Podporu zkušeného týmu – naučíme tě vše, co budeš potřebovat
  • Možnost kariérního růstu – šikovným kolegům/kolegyním dáváme šanci růst

Co od tebe očekáváme?

  • Zájem o komunikaci s lidmi – pokud se rád/a bavíš, jsi ideální kandidát
  • Ochotu učit se – zkušenosti nepotřebuješ, důležitá je chuť se rozvíjet
  • Spolehlivost a cílevědomost – výsledek záleží na tobě



S výběrem pomáhá
Denisa Pacandová

Denisa Pacandová

Specialistka náboru

Začni svou cestu v O2

Sdílet pozici


Benefity pro tebe

5 týdnů dovolené
Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
5 týdnů dovolené
18 000 Benefit bodů
Na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
18 000 Benefit bodů
Měsíc volna navíc
Po každých 5 letech s námi získáte 20 dní placeného volna k dovolené navíc.
Měsíc volna navíc
Neomezené provize
Závislé na dosažených výsledcích.
Neomezené provize
Firemní stravování
115 Kč na jídlo za každý odpracovaný den. Přímo do výplaty.
Firemní stravování
Až 18 000 Kč na nový telefon
Každé 3 roky příspěvek na mobil, který si sám vybereš.
Až 18 000 Kč na nový telefon
Zaměstnanecký tarif
Neomezené volání, SMS a data.
Zaměstnanecký tarif
Shell karta
Tankování u Shellky za nejvýhodnější ceny na trhu.​
Shell karta
S výběrem pomáhá
Denisa Pacandová

Denisa Pacandová

Specialistka náboru





Co říkají o práci v O2 kolegové

Jana Jana
Petr Petr
Nejvíc mě baví to, že práce není jednotvárná. Každý den řeším spoustu různých požadavků. Je to totiž výzva vyřešit všechny požadavky tak, aby zákazníci odcházeli maximálně spokojení. I tak tu ale máme pozitivní a přátelskou atmosféru. Kdo chce navíc kariérně růst, dostane tady vždycky šanci ukázat, co umí.
Jana • Retence
V O2 jsem 26 let a práce mě stále velmi baví. Neustále mohu pracovat na něčem novém a nikdy se nenudím. Sám jsem začínal jako opravář telefonních budek. Přes mistra údržby nebo specialistu pro řešení reklamací jsem se dostal až na supervizora O2 Guru týmu. Kdo se chce prací bavit, nebojí se změn a výzev, bude se mu u nás líbit.
Petr • O2 Guru tým





Jak to bude probíhat

Přihlásíš se na pozici
1
Přihlásíš se na pozici
Seznámíme se po telefonu
2
Seznámíme se po telefonu
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
3
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
4
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si



Vyberte si pozici v Zákaznickém centru

Vyhledávám pozice

Hledali jsme, kde se dalo, ale tuhle stránku jsme bohužel nenašli.

Žádná pozice nezaujala?

Dejte nám o sobě vědět. Pokud se uvolní pozice, která by vás mohla zajímat, ozveme se vám.

OK, to beru
Přidejte se k nám
O2 na Instagramu

I tohle jsme my. #O2 Žije

Poslat nabídku na e-mail