Momentálně hledáme parťáka/čku na pozici Specialisty/ky technické podpory.
Co Tě bude u nás čekat:
- Technická podpora pro nové i stávající zákazníky.
- Poskytování informací o službách (telefonicky, písemně) a zajišťování bezproblémového provozu.
- Osobní poskytování technické podpory nejen zákazníkům, ale i ostatním kolegům, kteří se setkají s poruchou/výpadkem služeb.
- Řízení celé komunikace se zákazníky a koordinování celého řešení. Právě komunikace je nejdůležitější pro to, aby naši zákazníci vždy věděli, kdy bude porucha vyřešena a jakým způsobem.
- Zjišťování příčin, které mohly výpadek služby způsobit.
Práce v dvousměnném provozu (PO-NE) ranní směna od 8:00 hod. do 16:30 hod, odpolední směna od 11:30 hod. do 20:00 hod., o víkendu držení pohotovosti na Home Office
Jak si Tě představujeme?
- Zapáleného kolegu s orientací se ve světě mobilního a fixního internetu.
- Již si někdy podobnou práci dělal/a a není pro tebe problém nastavení wifi a jiných možností připojení.
- Máš chuť se naučit nové technologie a být při uvedení nových telekomunikačních služeb na trh.
- Zkušenosti v oblasti telekomunikací bereme jako výhodu.
- Máš ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
Proč jít zrovna k nám?
- Pokud Tě baví nové technologie, rád předáváš dál své zkušenosti. Tak jsme pro Tebe jasná volba.
- Jsme malý tým a Tvůj hlas u nás bude mít svou váhu.