Posuň se na zajímavou pozici a buď členem stabilního týmu lidí, které baví technologie, nové trendy v telekomunikaci a mají chuť hledat nová inovativní řešení v rámci digitalizace.
Jsme jednoduše Guru technické podpory O2.
A co vlastně děláme?
- Komunikujeme telefonicky s našimi zákazníky, kterým pomáháme s řešením technických potíží, dotazy a nastavením naších služeb.
- Nejsme prodejní call centrum, nicméně naší doménou je péče o technický stav služeb zákazníků a s tím určitě souvisí i doprodej hardwaru nebo služeb v rámci řešení požadavku.
Bez čeho to nepůjde?
- Nemusíš být geek, ale měl bys mít alespoň základní znalosti v oblasti běžně používaných technologií jako je mobilní telefon, internet. Ten zbytek tě už naučíme.
- Při práci budeš potřebovat logické myšlení a schopnost samostatného rozhodování.
- Budeš komunikovat se zákazníky, takže bez základních komunikačních dovednosti a empatie se neobejdeš.
Základní informace k pozici:
- Pracujeme ve více směnném provozu včetně víkendů (bez nočních směn).
- Fixní základ 26 000 Kč (výplata nejpozději 10. den v měsíci je samozřejmostí).
- Měsíční výkonnostní odměny v průměru 7 600 Kč (ti nejlepší si dokážou vydělat i 22 000 Kč měsíčně k výplatě navíc).
- Kvartální odměny až 9 000 Kč.
- Nástupní bonus 15 000 Kč.
- Práce z domova v rozsahu až 60% pracovní doby.