Hledáte příležitost, kde budete ovlivňovat strategii jedné z předních společností na trhu? Máte vášeň pro data, analýzy a chcete využívat svých schopností k maximalizaci hodnoty zákazníků? Pokud ano, máme pro vás ideální pozici.
CVM je odvětví s obrovským potenciálem, které stále roste. Je těžké získávat nové zákazníky, a proto je potřeba pracovat s těmi stávajícími. Pomůžete nám?
Vaše budoucí práce:
Proč pracovat u nás?
- budete se podílet na aktivitách, které jsou klíčové pro top managementu a mají velký finanční dopad
- dostanete příležitost zrealizovat své nápady a vidět, jak fungují v reálném prostředí
- čeká vás rozmanitá práce, která nebude nudit
- stanete se součástí super týmu, který žije nejenom prací, a proto pravidelně pořádá sportovně kulturní aktivity k utužení party :-)
Co vás čeká?
- řízení hodnoty mobilních zákazníků v B2C segmentu
- příprava prodejních kampaní s cílem (do)prodeje nových služeb
- zvyšování výkonnosti prodejních kanálů přes lepší cílení, exekuci kampaní či nastavení provizí
- segmentace zákaznické báze a analýza jejich potřeb
- úzká spolupráce s Call Centry, Marketingem, Obchodem, Financemi i Big Daty
Co u Vás hledáme:
- analytické myšlení
- nebojíte se čísel
- dokážete z dat/analýz vyvodit a následně odprezentovat a obhájit závěry
- chuť učit se novým věcem a když něčemu nerozumíte, nebojíte se zeptat
- schopnost domýšlet a dotahovat věci do konce
- pracovní zkušenosti (možno i při studiu) v oblasti marketingu/obchodu/financí
- velmi dobrou znalost MS Office (zejména Excel, Powerpoint)