Volné pozice Nastartuj svou kariéru jako specialista/ka zákaznického centra

Nastartuj svou kariéru jako specialista/ka zákaznického centra

Teplice
Plný úvazek
Pro absolventy

Hledáme posily na pozici konzultanta/ky pro naše zákazníky.

Ozvi se nám pokud máš rád technologie, baví tě komunikace a rád si vyděláš více než ostatní!
Praxe není důležitá, vše tě naučíme.

U nás dostaneš výplatu vždy včas, nejpozději 10. den v měsíci.

Místo výkonu: Ústí nad Labem

Náplň práce:

Tvým úkolem bude komunikace se zákazníky po telefonu. Péče o zákazníky je pro nás stejně důležitá jako prodej našich služeb.

Bez čeho se neobejdeš?

  • Znalost PC
  • Komunikační dovednosti
  • Tah na branku

O2 více ze života



S výběrem pomáhá
Denisa Pacandová

Denisa Pacandová

Specialistka náboru

Začni svou cestu v O2

Sdílet pozici


Benefity pro tebe

5 týdnů dovolené
Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
5 týdnů dovolené
Až 18 000 Kč na nový telefon
Každé 3 roky příspěvek na mobil, který si sám vybereš.
Až 18 000 Kč na nový telefon
Firemní stravování
110 Kč na jídlo za každý odpracovaný den. Přímo do výplaty.
Firemní stravování
18 000 Benefit bodů
Na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
18 000 Benefit bodů
Zaměstnanecký tarif
Neomezené volání, SMS a data jen za 89 Kč měsíčně.
Zaměstnanecký tarif
Multisport karta
Nadupaná vstupenka do wellness a fitka za výhodnou cenu.
Multisport karta
Shell karta
Tankování u Shellky za nejvýhodnější ceny na trhu.​
Shell karta
S výběrem pomáhá
Denisa Pacandová

Denisa Pacandová

Specialistka náboru





Co říkají o práci v O2 kolegové

Jana Jana
Petr Petr
Nejvíc mě baví to, že práce není jednotvárná. Každý den řeším spoustu různých požadavků. Je to totiž výzva vyřešit všechny požadavky tak, aby zákazníci odcházeli maximálně spokojení. I tak tu ale máme pozitivní a přátelskou atmosféru. Kdo chce navíc kariérně růst, dostane tady vždycky šanci ukázat, co umí.
Jana • Retence
V O2 jsem 26 let a práce mě stále velmi baví. Neustále mohu pracovat na něčem novém a nikdy se nenudím. Sám jsem začínal jako opravář telefonních budek. Přes mistra údržby nebo specialistu pro řešení reklamací jsem se dostal až na supervizora O2 Guru týmu. Kdo se chce prací bavit, nebojí se změn a výzev, bude se mu u nás líbit.
Petr • O2 Guru tým





Jak to bude probíhat

Přihlásíš se na pozici
1
Přihlásíš se na pozici
Seznámíme se po telefonu
2
Seznámíme se po telefonu
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
3
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
4
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si



Vyberte si pozici v Zákaznickém centru

Vyhledávám pozice

Hledali jsme, kde se dalo, ale tuhle stránku jsme bohužel nenašli.

Žádná pozice nezaujala?

Dejte nám o sobě vědět. Pokud se uvolní pozice, která by vás mohla zajímat, ozveme se vám.

OK, to beru
Přidejte se k nám
O2 na Instagramu

I tohle jsme my. #O2 Žije

Poslat nabídku na e-mail