Jaká zajímavá práce tě čeká?
- Řízení a koordinace činnosti prodejny
- Řešení personálních otázek (nábor, směny, odměňování, atd.)
- Kontrola dodržování předpisů, procedur a kvality služeb poskytovaných zákazníkům
- Prodej O2 mobilních a fixních služeb a prodej O2 produktů
- Poskytování informací zákazníkům
- Řešení stížností a reklamací
Budeme si vyhovovat? Hledáme u tebe:
- Praxi na obdobné pozici na prodejně alespoň 1 rok
- Alespoň částečné zkušenosti s vedením týmu lidí
- Výbornou znalost PC - MS Office
- Skvělé komunikační a organizační dovednosti
- Spolehlivost, reprezentativní vystupování, flexibilitu a vysoké pracovní nasazení
- Pozitivní přístup a schopnost týmové práce
- Přirozenou autoritu
- Velmi dobré prodejní výsledky
- Výbornou orientaci v telekomunikačních produktech a službách určených pro rezidentní segment
- Přirozenou autoritu, schopnost samostatně organizovat práci
- Týmové myšlení, ochotu přijmout zodpovědnost za tým
Co ti nabídneme my?
- Víme, že začátky jsou těžké, proto od nás dostaneš maximální podporu a zaškolení, kde tě seznámíme s tvou budoucí rolí.
- Budeš mít prostor pro samostatnou a vysoce odpovědnou práci, protože na oplátku, za tvé skvělé výkony, ti ho dáme!
- Jakýkoliv nápad není špatný, veškerou tvou iniciativu vítáme.
- Nenecháme tě na holičkách, tvůj trenérský talent je pro nás důležitý a budeme jej neustále rozvíjet.
- Tvé firemní benefity ti zůstávají.
Své přihlášky posílejte do 13.3.2024.