Věnujeme se analytice KPI ukazatelů celé Komerční Divize, analýze zákaznických interakcí nebo Customer Experience problematice. Tady naše práce ale nekončí, protože se podílíme na nejrůznějších projektech napříč celou společností.
Pracovní náplň:
- Budete se podílet na pravidelných analýzách zaměřených na lepší porozumění aktuálním trendům v telekomunikačním světě – B2B i B2C
- Budete analyzovat data zákaznických interakcí
- Budete pomáhat při získávání dat ze zdrojových systémů, s jejich zpracováním a vyhodnocováním
- Budete v pravidelné interakci s ostatními odděleními a zapojíte se do dalších projektů
- Stanete se součástí analytické činnosti v našem týmu
Co u Vás hledáme?
- Touhu učit se novým věcem a chuť ověřit si své dovednosti v praxi
- Silné analytické myšlení a schopnost nacházet v datech souvislosti, které jiní nevidí
- Své analýzy dokážete srozumitelně vysvětlit
- Teoretickou i praktickou znalost Power BI, základy jazyka SQL (Teradata), a velmi dobrou znalost Excelu
- Samostatnost, odolnost proti stresu, proaktivní přístup a časová flexibilita jsou Vaše esa v rukávu
- Grafika a design v reportech Vám nejsou úplně cizí
- Čeština na komunikativní úrovni (min. úroveň B2)
Co můžete očekávat?
- Čeká Vás zajímavá a různorodá práce v centrálním Performance týmu ve firmě, která má jméno
- Získáte reálné pracovní zkušenosti z dynamického odvětví
- Máte prostor pro realizaci vlastních nápadů a možnost osobního rozvoje
- Dobře dostupné pracoviště na Praze 4