Volné pozice Pracuj v Zákaznickém centru O2. Práce na HPP a neomezené provize

Pracuj v Zákaznickém centru O2. Práce na HPP a neomezené provize

2 lokality
Plný úvazek
Pro absolventy

Moderní prostory, profesionální zaškolení, neomezené provize a skvělý tým. Nejen to, ale mnohem více ti můžeme v O2 nabídnout.

A o jakou práci vlastně jde?

Specialista/ka zákaznického centra je naše startovací pozice, se zákazníky si budeš povídat po telefonu, chatu, ale také pomocí videohovorů.

Pomáháme našim zákazníkům s řešením jejich potřeb a prodáváme tarify, internet, O2 TV a další služby, které O2 nabízí svým zákazníkům.

A pro koho je práce určená?

  • Pro každého, kdo má chuť pracovat v týmu.
  • Pro každého, kdo se nebojí komunikace se zákazníky.
  • Pro každého, kdo si chce sám ovlivnit, jak vysokou výplatu si odnese.


A co musíš umět?

  • Počítač by pro tebe měl být dobrý přítel a gramatika ten nejlepší.
  • Nepotřebujeme vysokoškolský diplom ani IT vzdělání.
  • Je jedno, jestli je ti 18 nebo 50.
  • Důležitá je chuť pracovat, rozvíjet se a učit se něco nového.




S výběrem pomáhá
Lucie Zemánková

Lucie Zemánková

Specialistka náboru

Začni svou cestu v O2

Sdílet pozici


Benefity pro tebe

5 týdnů dovolené
Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
5 týdnů dovolené
Až 18 000 Kč na nový telefon
Každé 3 roky příspěvek na mobil, který si sám vybereš.
Až 18 000 Kč na nový telefon
Firemní stravování
110 Kč na jídlo za každý odpracovaný den. Přímo do výplaty.
Firemní stravování
18 000 Benefit bodů
Na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
18 000 Benefit bodů
Zaměstnanecký tarif
Neomezené volání, SMS a data.
Zaměstnanecký tarif
Multisport karta
Nadupaná vstupenka do wellness a fitka za výhodnou cenu.
Multisport karta
Shell karta
Tankování u Shellky za nejvýhodnější ceny na trhu.​
Shell karta
S výběrem pomáhá
Lucie Zemánková

Lucie Zemánková

Specialistka náboru





Co říkají o práci v O2 kolegové

Jana Jana
Petr Petr
Nejvíc mě baví to, že práce není jednotvárná. Každý den řeším spoustu různých požadavků. Je to totiž výzva vyřešit všechny požadavky tak, aby zákazníci odcházeli maximálně spokojení. I tak tu ale máme pozitivní a přátelskou atmosféru. Kdo chce navíc kariérně růst, dostane tady vždycky šanci ukázat, co umí.
Jana • Retence
V O2 jsem 26 let a práce mě stále velmi baví. Neustále mohu pracovat na něčem novém a nikdy se nenudím. Sám jsem začínal jako opravář telefonních budek. Přes mistra údržby nebo specialistu pro řešení reklamací jsem se dostal až na supervizora O2 Guru týmu. Kdo se chce prací bavit, nebojí se změn a výzev, bude se mu u nás líbit.
Petr • O2 Guru tým





Jak to bude probíhat

Přihlásíš se na pozici
1
Přihlásíš se na pozici
Seznámíme se po telefonu
2
Seznámíme se po telefonu
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
3
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
4
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si



Vyberte si pozici v Zákaznickém centru

Vyhledávám pozice

Hledali jsme, kde se dalo, ale tuhle stránku jsme bohužel nenašli.

Žádná pozice nezaujala?

Dejte nám o sobě vědět. Pokud se uvolní pozice, která by vás mohla zajímat, ozveme se vám.

OK, to beru
Přidejte se k nám
O2 na Instagramu

I tohle jsme my. #O2 Žije

Poslat nabídku na e-mail