Moderní prostory, profesionální zaškolení, neomezené provize a skvělý tým. Nejen to, ale mnohem více ti můžeme v O2 nabídnout.
A o jakou práci vlastně jde?
Specialista/ka zákaznického centra je naše startovací pozice, se zákazníky si budeš povídat po telefonu, chatu, ale také pomocí videohovorů.
Pomáháme našim zákazníkům s řešením jejich potřeb a prodáváme tarify, internet, O2 TV a další služby, které O2 nabízí svým zákazníkům.
A pro koho je práce určená?
- Pro každého, kdo má chuť pracovat v týmu.
- Pro každého, kdo se nebojí komunikace se zákazníky.
- Pro každého, kdo si chce sám ovlivnit, jak vysokou výplatu si odnese.
A co musíš umět?
- Počítač by pro tebe měl být dobrý přítel a gramatika ten nejlepší.
- Nepotřebujeme vysokoškolský diplom ani IT vzdělání.
- Je jedno, jestli je ti 18 nebo 50.
- Důležitá je chuť pracovat, rozvíjet se a učit se něco nového.