Hledáte novou pracovní výzvu na začátek roku? Co takhle začít nový rok s O2?
Od ledna 2025 máme volné místo Specialisty/ky zákaznického centra, kde na vás čeká přátelský kolektiv, stabilita, růst a příležitost učit se nové věci s podporou moderních technologií.
Jako konzultant/ka budeš řešit veškeré požadavky zákazníků, pečovat o ně a prodávat naše služby prostřednictvím telefonu, videohovoru i chatování.
Co tě u nás čeká?
- Profesionální zaškolení – více než měsíční trénink, kde tě tým trenérů a virtuální rádce Buddy zasvětí do všeho potřebného.
- Různorodá práce – řešení požadavků a problémů zákazníků s úsměvem, empatií a profesionálním přístupem.
- Spolupráce – budete spolupracovat s různými týmy a společně tak budeme zajišťovat výjimečný zážitek pro naše zákazníky.
- Obchodní příležitosti – nabídka a prodej produktů podle potřeb a preferencí zákazníka.
Co od tebe očekáváme?
- Výborné komunikační dovednosti a schopnost naslouchat.
- Ochotu učit se a flexibilitu – přizpůsobíte se novým procesům a technologiím s nadšením pro inovace/ Ochotu učit se nové věci a rychle se přizpůsobit každodenním změnám.
- Základní znalost MS Office a chuť pracovat s moderními nástroji – využíváme například AI, ChatGPT a další technologie, které vám pomohou zefektivnit práci.