Pro recepci naší centrály O2 hledáme novou kolegyni/ nového kolegu, se kterým se jako první uvidí naši klienti/návštěvníci/zákazníci/kolegové při příchodu do naší společnosti.
Budeš mít na starosti veškerou agendu spojenou s plynulým chodem naší recepce.
Zároveň musíte být časově flexibilní (střídavá pracovní doba formou směn v rozmezí 7:30 – 18:00).
Vaše budoucí práce:
- Vaší každodenní agendou bude komunikace s klienty/dodavateli/zákazníky a zaměstnanci.
- Budete první, koho naše návštěvy na recepci uvidí. Na Vás bude jejich uvítání, péče o ně a ohlašování návštěv přicházejících na schůzky, případně řešení zákaznických požadavků.
- Čeká Vás evidence návštěv - vydávání a správa vstupních karet.
- Nedílnou součásti je i správa zasedacích místností, prostoru v okolí recepce a péče o ní.
- A v neposlední řadě kontrola dodržování bezpečnostních pravidel pohybu osob v rámci budovy.
- Nedílnou součásti je i evidence příchozí a odchozí pošty, kurýr a komunikace se zaměstnanci.
- Příjem a ukládání zásilek do balíkovny.
- Podpora pro ostatní kolegy.
Co u Vás hledáme:
- Očekáváme od Vás příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování, přátelský projev a výborné komunikační dovednosti.
- Nutná znalost MS Office na uživatelské úrovni.
- Ke své práci občas využijete i angličtinu, proto potřebujeme, abyste ji uměli alespoň na komunikativní úrovni (telefonování, vyřizování e-mailů a evidence návštěv.
- Pokud máte předchozí praxi na obdobné pozici, je to pro Vás výhodou, nikoliv však nutnou podmínkou.