Hledáme Segment Marketing Specialistu, který bude odpovědný za přípravu propozic určenou OSVČ zákazníkům a malým firmám.
Segmentový marketing je alfou a omegou komerčních aktivit O2. Přímo odpovídá za mobilní výnosy v segmentu OSVČ a malých podnikatelů, vytváří a uvádí v život nové propozice. Detailně zná naše zákazníky, jejich chování, generuje nápady a monetizuje jejich potenciál. Sleduje světové i národní trendy v telekomunikacích a životním cyklu firemních zákazníků, zjednodušuje jim život, inspiruje je a baví je našimi službami.
Pomozte našim zákazníkům objevovat možnosti komunikace, datových služeb a digitálních technologií.
Vaše budoucí práce:
- Odpovídáte za jasně vymezenou část P&L segmentu a za dodání vybraných komerčních aktivit pro firemní zákazníky.
- Sledujete nové trendy, technologie a inovace v oblasti nabídek B2B zákazníků na trhu.
- Prostřednictvím detailních insightů znáte své zákazníky, rozumíte jejich chování a potřebám a dokážete vyhodnotit a identifikovat potenciál pro rozvoj svěřené oblasti.
- Ve spolupráci s finančními specialisty vyhodnocujete potenciál marketingových a prodejních aktivit z hlediska generovaných výnosů a souvisejících nákladů.
- Spolupracujete na kalkulacích ziskovosti, a odhadujete a vyhodnocujete rizika a dopady.
- Proaktivně navrhujete komerční aktivity a řídíte jejich implementaci, včetně definice parametrů služby, synergických efektů, zajištění připravenosti prodejních kanálů (distribuce, trénink, provize) a marketingové komunikace.
- Předáváte pravidelné zpětné vazby zákazníků na prodejní kanály, navrhujete a realizujete zlepšovací aktivity.
- Aktivně spolupracujete s dalšími týmy – marketingová komunikace, produktový development, hardware tým, customer value management a prodejní týmy.
Co u Vás hledáme:
- Ideální bude, pokud máte VŠ vzdělání se zaměřením na obchod / marketing , ale podmínkou to není, nadšení pro věc má pro nás větší hodnotu.
- Oceníme také alespoň rok zkušeností s tvorbou marketingových propozic/ kampaní a jejich implementací – dobře můžete využít znalosti z oblastí telekomunikací nebo např. IT či finančních služeb.
- Výhodou bude, pokud máte zkušenosti s prodejem, nebo produktovým managementem pro B2B zákazníky.
- Půjde Vám práce od ruky, pokud máte silné komerční uvažování, zaměřené na hodnotu a zkušenosti s řízením hodnoty zákazníků.
- Můžete se spolehnout, že budete pracovat samostatně, budete si sami organizovat vlastní práci, budete vlastníkem své agendy a své nápady budete vy osobně prezentovat boardu.
- Určitě se Vám budou hodit kreativita a zvídavost (skvělých nápadů si opravdu ceníme), pak dovednosti přesvědčivě prezentovat, strukturovanost, schopnost řídit realizaci vlastních aktivit, analytické myšlení a schopnost myslet „ve velkém“ na základě dostupných dat a údajů.
- Ke své práci občas využijete i angličtinu, proto je důležité mít její aktivní znalost.