Umíte strategicky řídit online kampaně, teamy a baví vás e-commerce? Do Online týmu v O2 hledáme kolegu/kolegyni na seniorní roli digitálního markeťáka.
Vaše budoucí práce:
- vaším primárním úkolem bude překlápět pravidelné marketingové kampaně kompletně do online prostředí a zároveň budete vytvářet vlastní čistě online kampaně a digitální nákupní cesty. Vymyslíte kampaň, zařídíte si podklady od kolegů (grafika, copy), spustíte ji, vyhodnocujete, optimalizujete výkon a prezentujete výsledky.
- ničím se přitom neomezujete - využíváme všechny externí (Google Ads, Sklik, Mergado, Socia …) i vlastní interní (emailing, pushky v O2 aplikacích, SMS, bannerové kampaně na o2.cz a v Moje O2) zdroje
- budete znát cíle (business plán na rok dopředu) a řídit několikamilionový rozpočet
- stanovíte si strategii, jak cíle co nejlépe doručit, a pak ve spolupráci s externí agenturou, která online kampaně spravuje a dalšími kolegy z Online týmu, budete sestavovat strategii kampaní a mediaplány, tak abyste dané cíle splnil/a co nejefektivněji
- zodpovědnost za prodejní výsledky a online kampaně daného produktu
- rozmanitá role, kdy každý den řešíte něco jiného
Co u Vás hledáme:
- nejdůležitější je chtít - učit se, zkoušet a hledat nové příležitosti
- zkušenost z agentury nebo z obdobné role na "klientské straně"
- povědomí jak fungují výkonnostní kampaně (pojmy jako Google Ads, Sklik, Business Manager jsou vám vlastní)
- víte, kde a jak sledovat výkon svých kampaní (rádi si upravíte svůj dashboard v Adobe/Google Analytics, Data Studiu či PowerBI)
- projektový management, respektive umět si zorganizovat práci a koordinovat i několik lidí, kteří s vámi na kampani spolupracují
- prezentační dovednosti - můžete být v něčem nejlepší na světe, ale když to neumíte „prodat", nikdo se to nedozví. V této roli je důležité umět vysvětlit, proč se nám něco povedlo, ale i proč aktuální kampaň nedoručuje výsledky a jak s tím pracujeme.
Co za to získáte?
- zkušenost s řízením kampaní v rámci „velkého" brandu a s prodejem služeb, které využívají miliony zákazníků
- podporu skvělého týmu - každý z kolegů má v něčem unikátní know-how a jsme zvyklí si hodně pomáhat
- nové dovednosti - máme extra tým postavený jen pro automatizaci kampaní v Exponee (Bloomreach) a je vidět, že nás to hodně baví
Jak vypadá tým?
Online Sales tým je součástí Digitalu - tří větších týmů, které společně digitalizují O2. První tým, který vede Lukáš, vyvíjí aplikaci MojeO2, online samoobsluhu pro naše zákazníky. Druhý, Alešův tým, se stará o všechny O2 weby. Ladí UX, piluje SEO a vyvíjí pro nás všechny kampaňové stránky. Třetí tým jsme my, Online Sales. Za námi jdou všechny online kampaně a prodeje O2. Cokoli si koupíte od O2 online, proteklo našima rukama :-). Web o2.cz a aplikace MojeO2 jsou pro nás klíčové nástroje, proto všichni z Digitalu sedíme vedle sebe na jednom patře.
Přímo Online Sales tým si můžete představit jako partu 25 lidí, kde se všichni známe jménem a jeden bez druhého nedáme ani ránu (hodně si pomáháme :-)). Konkrétně se jedná o pět menších týmů cca o pěti lidech. Social media tým vytváří obsah na všechny naše sociální sítě, Performance tým řídí interní a externí kampaně, Reporting tým hlídá analytiku a reportuje výsledky, Exponea tým automatizuje kampaně a Grafický tým vytváří všechny kreativy a animace, které potřebujeme do kampaní. Máme tak vše pod jednou střechou.