Jste komunikativní, technicky zdatní a máte chuť pomáhat lidem? Přidejte se k našemu týmu jako Operátor Service Desku! Stanete se klíčovou součástí naší podpory, kde budete řešit technické dotazy a problémy našich zákazníků.
Budete součástí přátelského týmu 12 operátorů ve stabilní firmě pracující ve směnném provozu v moderních kancelářích, který probíhá nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pokud budete mít zájem o další růst, tak se můžete v naší společnosti posunout na vyšší technické funkce.
Chcete být součástí dynamického a rostoucího týmu, kde se budete neustále učit nové věci? Připojte se k nám a společně pomáhejme ostatním využívat technologie naplno!
O2 IT Services s.r.o. je 100% dceřinou společností a členem koncernu O2 Czech Republic a.s. a má na starosti správu, vývoj i integraci interní a externích projektů. Její portfolio tvoří IT infrastruktura, vývoj a provoz aplikací, systémová integrace, IT bezpečnost a IT business consulting.
Vaše budoucí práce:
- První linie IT podpory: Budete první kontakt pro naše zákazníky, kteří potřebují technickou pomoc.
- Řešení IT problémů: Konzultace, analyzování a řešení problémů na dálku, od základních až po pokročilé.
- Správa znalostní DB: Udržování aktuálních informací a znalostí o provozovaných IT technologií
- Komunikace s týmem: Spolupráce s dalšími kolegy z IT na složitějších úkolech.
- Reporting: Příprava různých druhů reportů
Co u Vás hledáme:
- Základní znalosti IT: Nemusíte být expert, stačí chuť se učit a základní znalosti IT technologií.
- Schopnost komunikace: Musíte umět jasně a srozumitelně komunikovat se zákazníky, kteří nemusí být technicky zdatní.
- Ochotu pomáhat: Rádi pomáháte ostatním a hledáte nejlepší řešení pro jejich problémy.
- Zodpovědnost a samostatnost: Dokážete pracovat efektivně jak v týmu, tak i samostatně.