Pojď s námi tvořit a ovládnout digitální prostor :-)
Hledáme Social Media Specialistu/ku, který/rá má drive, skvělé nápady a nebojí se zodpovědnosti. Budeš u toho od A do Z – od prvotního nápadu až po hotové video a jeho následnou propagaci. Nechceme jen někoho, kdo umí scrollovat, ale někoho, kdo rozumí trendům a umí je využít relevantním způsobem pro naše publikum, zejména pro Gen Z.
Co tě u nás čeká?
1. Produkce, která má styl:
- Budeš hlavní mozek při tvorbě obsahu pro TikTok a Instagram.
- Tvým úkolem bude vytvářet briefy, spolupracovat s produkcí a dohlížet na to, aby byl každý scénář fresh, originální a hlavně – relevantní pro naši cílovku.
- Budeš mít na starost celý proces od briefu, natáčení až po post-produkci, včetně zodpovědnosti za finální podobu videí.
- Budeš spolupracovat s kolegy na zadávání briefu a pracovat s nástroji jako Asana nebo Descript, abys mohl/a všechno dotáhnout do dokonalosti.
2. Komunita, která žije:
- Budeš klíčovou osobou pro náš Community Management.
- Spolu s externí agenturou budeš schvalovat a tvořit vtipné, relevantní a proaktivní odpovědi na komentáře. Občas se ale také zapojíš do krizové komunikace.
- Dohlédneš na to, aby komunikační tón byl v souladu s naší značkou.
- Nebude ti chybět ani nástroj Emplifi pro monitoring zmínek a celkové online konverzace.
3. Projekty, které mají smysl:
- Zapojíš se do několika klíčových projektů O2.
- Budeš se podílet na plánování a realizaci těchto projektů od prvního brainstormingu až po finální vyhodnocení.
- Zajistíš, že budeš mít přehled o rozpočtu a výsledcích za pomoci několika reportingových nástrojů.
- Jsi součástí interních týmů, ale zároveň umíš pracovat jako samostatná jednotka.
- Budeš umět využívat i nástroje jako Miro pro vizualizaci nápadů, strategie a roadmapy.
Co bys měl/a umět?
- Project management: Zodpovědnost a přehled o všech projektech je pro nás klíčová.
- Time management: Deadliny jsou tvoji kamarádi a ty je umíš držet na uzdě.
- Administrativa: Nákup, objednávky, smlouvy a další administrativa pro veškerý přehled tě nemine.
- Znalost nástrojů: Hledáme někoho, kdo umí pracovat s Asana, Emplifi, Lookerstudio, Descript, Canva, Capcut, Miro nebo se v nich rychle zorientuje.
- Porozumění trendům: Jsi na TikToku a Instagramu jako doma a víš, co frčí. A co je nejdůležitější, umíš to převést do relevantního obsahu pro naše kanály. Víš, co je tung tung sahur, ale chápeš, že se to do naší komunikace nehodí.
- Komunikace: Nebojíš se komunikovat s produkcí, influencery ani interními týmy, jako je oddělení nákupu, logistiky, nebo právníky.
Zní to jako něco pro tebe? Tak nám pošli svoje CV a ukaž nám, co v tobě je :-)