Chcete posunout svou kariéru o další krok a propojit své dosavadní znalosti z oblasti podnikových financí s příležitostí podílet se významnou měrou na obchodním rozvoji značky O2 Financial Services? Pak hledáme právě vás!
Jsme člen koncernu O2 Czech Republic se specifickým zaměřením na sektor finančních služeb. Působíme na několika trzích v rámci Evropy, oblastmi našeho podnikáni jsou činnosti samostatného likvidátora pojistných událostí, zprostředkování pojišťovacích produktů a poskytování řešení zákaznického scoringu.
Hledáme nového kolegu či kolegyni (na plný/zkrácený úvazek) na pozici specialisty finančního controllingu a obchodního rozvoje, klíčového partnera managementu společnosti, pro něhož bude zajímavou výzvou nejen připravovat a následně v agregované podobě a souvislostech prezentovat výsledky své analytické činnosti, ale také přemýšlet nad možnostmi a směry dalšího rozvoje firmy.
Vaše budoucí práce:
Finanční controlling
- Spolupráce na strategickém plánování a následný dohled nad rozpočtem
- Příprava podkladů pro fakturaci a účetní závěrku, další práce s nimi
- Průběžná tvorba finančních výkazů
Obchodní rozvoj
- Příprava obchodních reportů, jejich analytické rozpracování a interpretace výsledků, vývojové predikce
- Tvorba a následná prezentace „monthly business review“ materiálů pro management společnosti a obchodní partnery, kompletní vedení související agendy
- Spolupráce na rozvojových aktivitách, prostor pro realizaci vlastních nápadů
Reporting
- Vedení agendy manažerských a provozních reportů, včetně sledování a vyhodnocování plnění SLA/KPI
- Správa dedikované reportingové platformy ve spolupráci s externím dodavatelem
- Tvorba (programování) nových reportů dle provozních potřeb
- Optimalizace a automatizace agendy, integrace AI nástrojů
- Ad-hoc zpracování podkladů pro management i kolegy v rámci organizace
Co u Vás hledáme:
- Silnou profesní orientaci v oblasti firemních financí, včetně jejich výkaznictví a účetních principů
- Schopnost samostatně vést agendu a pravidelně prezentovat její výsledky v anglickém jazyce, a to jak v rámci společnosti, tak obchodním partnerům
- Dovednost adekvátně komunikovat napříč různými stupni organizace
- Nadstandardní znalost MS Excel (vzorce, grafy, kontingenční tabulky, makra) a alespoň základní uživatelská znalost SQL a práce s databázemi, MS PowerPoint
- Analytické, logické a kritické myšlení, pečlivost, organizovanost
- Ochotu učit se a růst v prostředí dynamické společnosti a trhu
- Chuť hledat nové cesty, jak dělat složité věci jednoduššími
- Možnost domluvy poměru práce z kanceláře a home office