Do našeho zákaznického centra O2 Financial Services hledáme nového parťáka, který bude prvotním kontaktem pro naše maďarské zákazníky při nahlašování pojistných událostí a bude zodpovědný za odpovídající kvalitu služeb.
O2 Financial Services je 100 % dceřinou společností O2 Czech Republic (www.o2fs.cz).
Vaše budoucí práce:
- Péče o naše zákazníky
- Pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí z pojištění (sepsání hlášení o škodě), řešení souvisejících požadavků, zodpovídání dotazů
- Každodenní komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonních hovorů, emailové korespondence a chatu
- Komunikace s týmem kolegů - předávání informací k jednotlivým zákazníkům a jejich požadavkům, sdílení know-how, vzájemná pomoc
- Administrativní činnost a práce s interními systémy
- Pracovní doba zákaznické linky je od pondělí do pátku 9:00 - 17:00 (víkendy a svátky volné dle maďarského kalendáře)
- HPP či možnost zkráceného úvazku dle domluvy.
- Práci je možno vykonávat v režimu home office, místo výkonu práce musí být na území České republiky.
Co u Vás hledáme:
- Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský jazyk na komunikativní úrovni
- Výhodou předchozí praxe na zákaznické lince nebo na prodejně
- Uživatelská znalost práce na PC
- Ochota absolvovat úvodní zaškolení v zákaznickém centru v Pardubicích (v průběhu prvního měsíce cca 3 pracovní dny)
- Účast na pravidelných týmových poradách v Pardubicích (1x za měsíc)